IAB Polska wspiera Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw

08/07/2019
Kolejna edycja Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw zbliża się wielkimi krokami. W dniach 16 - 18 października już po raz 9. przedsiębiorcy spotkają się przedstawicielami najwyższych władz państwowych, samorządowych, kluczowych instytucji kultury i świata nauki. IAB Polska jest zostało organizacją wspierającą to wydarzenie.

Kolejna edycja Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw zbliża się wielkimi krokami. W dniach 16 – 18 października już po raz 9. przedsiębiorcy spotkają się przedstawicielami najwyższych władz państwowych, samorządowych, kluczowych instytucji kultury i świata nauki. IAB Polska jest zostało organizacją wspierającą to wydarzenie.

Kongres, który w tym roku skupi się na haśle SMART – SAFE – SOLUTIONS, jak co roku odbędzie się w stolicy Górnego Śląska – w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Wydarzenie będzie okazją do spotkania ekspertów, przedstawicieli władz i doświadczonych przedsiębiorców. Organizatorzy planują wiele atrakcyjnych paneli dyskusyjnych i warsztatów, strefę wystawienniczą, strefę eksperta i networkingu. Program dyskusji będzie podporządkowany dwunastu ścieżkom tematycznym, m.in. Start up your business, Rynek pracy i edukacja, Cyfrowe przedsiębiorstwo czy Think Eco!, podczas których eksperci z całego świata zaprezentują szereg rozwiązań nie tylko dla sektora MŚP

Podczas Kongresu MŚP o biznesie dyskutują czołowi polscy przedsiębiorcy, goście z zagranicy, przedstawiciele władz samorządowych i państwowych. Gościmy mały biznes, ale też przedstawicieli wielkich koncernów i największych światowych marek. Od początku chcieliśmy, żeby to wydarzenie było okazją nie tylko do skorzystania z szerokiej eksperckiej wiedzy uczestników, ale również platformą spotkań i nawiązywania relacji. Wszystkich nas łączy przecież wspólny cel – chcemy poszukiwać najlepszych narzędzi i konkretnych rozwiązań sprzyjających rozwojowi innowacyjnej i konkurencyjnej gospodarki. Kongres MŚP to zatem nasz wspólny głos w sprawie przyszłości polskich przedsiębiorców i polskiego biznesu

Kongres MŚP stwarza okazję do nawiązania współpracy pomiędzy trzema środowiskami – nauką, biznesem i samorządem. To również możliwość poszerzenia wiedzy, dzięki szerokiej i wielowymiarowej analizie sektora MŚP, prezentacji praktycznych narzędzi, produktów i usług dla przedsiębiorców. Warto również wziąć udział w towarzyszących kongresowi debatach eksperckich czy organizowanych podczas wydarzenia spotkaniach B2B.

Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw gościć będzie wielu zagranicznych delegatów.

Cieszy nas bardzo fakt, że mamy już na świecie wielu stałych i sprawdzonych partnerów, którzy są z nami co roku. To świadczy o randze i stabilności tego wydarzenia .
Kongres może też liczyć co roku na wsparcie instytucjonalne i samorządowe wszystkich szczebli oraz szereg wyjątkowych patronatów – w tym Wysoki Patronat Parlamentu Europejskiego.

Jedno z najważniejszych wydarzeń wystawienniczych poświęconych usługom i produktom nie tylko dla sektora MŚP, od samego początku stanowi kluczowy element Kongresu. To tu przestrzeń wystawiennicza wzbogacona jest o strefę prezentacji, ekspertów oraz networkingu.

Ogólnopolski Program skierowany do samorządów terytorialnych szczebla wojewódzkiego, powiatowego i lokalnego, ma na celu wyłonić oraz promować tych, którzy stwarzają dogodne warunki prowadzenia działalności przedsiębiorcom sektora MŚP. Podczas kongresu odbędzie się gala finałowa i wręczenie wyróżnień zwycięzcom.

Zapisy na Kongres już ruszyły. Zarejestrować można się poprzez stronę kongresu
i przeznaczony do tego formularz. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Dodatkowe informacje o kongresie można znaleźć również w mediach społecznościowych, na Facebooku, Instagramie i Twitterze oraz na stronie www.ekmsp.eu.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.