IAB Polska w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa

03/26/2019
IAB Polska dołączyło do grona partnerów Ministerstwa Cyfryzacji i Państwowego Instytutu Badawczego NASK w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa...

IAB Polska dołączyło do grona partnerów Ministerstwa Cyfryzacji i Państwowego Instytutu Badawczego NASK w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa, do którego zapraszane są podmioty, które mają wpływ na realne i efektywne podnoszenie bezpieczeństwa usług cyfrowych i obywateli korzystających z Internetu w cyberprzestrzeni.

Program to przede wszystkim bezpośrednia wymiana informacji pomiędzy Partnerami i NASK celem podnoszenia bezpieczeństwa w sieci. System partnerski to także spotkania, seminaria i wspólne ćwiczenia procedur reagowania. Eksperci NASK służą wiedzą i doradztwem w pozyskiwaniu środków z instytucji unijnych i krajowych, dotujących badania i rozwój oraz inwestycje w struktury i rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo teleinformatyczne. Stając się Partnerem, podmioty uzyskują możliwość dostępu zdalnego do zasobów i usług dedykowanych Partnerom oraz wspólnych elektronicznych platform współpracy techniczno-operacyjnej.
Nasz udział w Programie jest wynikiem prac grupy roboczej ds. cyberbezpieczeństwa w IAB Polska.

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.