IAB Polska w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa

03/26/2019
IAB Polska dołączyło do grona partnerów Ministerstwa Cyfryzacji i Państwowego Instytutu Badawczego NASK w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa...

IAB Polska dołączyło do grona partnerów Ministerstwa Cyfryzacji i Państwowego Instytutu Badawczego NASK w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa, do którego zapraszane są podmioty, które mają wpływ na realne i efektywne podnoszenie bezpieczeństwa usług cyfrowych i obywateli korzystających z Internetu w cyberprzestrzeni.

Program to przede wszystkim bezpośrednia wymiana informacji pomiędzy Partnerami i NASK celem podnoszenia bezpieczeństwa w sieci. System partnerski to także spotkania, seminaria i wspólne ćwiczenia procedur reagowania. Eksperci NASK służą wiedzą i doradztwem w pozyskiwaniu środków z instytucji unijnych i krajowych, dotujących badania i rozwój oraz inwestycje w struktury i rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo teleinformatyczne. Stając się Partnerem, podmioty uzyskują możliwość dostępu zdalnego do zasobów i usług dedykowanych Partnerom oraz wspólnych elektronicznych platform współpracy techniczno-operacyjnej.
Nasz udział w Programie jest wynikiem prac grupy roboczej ds. cyberbezpieczeństwa w IAB Polska.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.