IAB Polska w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa

03/26/2019
IAB Polska dołączyło do grona partnerów Ministerstwa Cyfryzacji i Państwowego Instytutu Badawczego NASK w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa...

IAB Polska dołączyło do grona partnerów Ministerstwa Cyfryzacji i Państwowego Instytutu Badawczego NASK w Programie Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa, do którego zapraszane są podmioty, które mają wpływ na realne i efektywne podnoszenie bezpieczeństwa usług cyfrowych i obywateli korzystających z Internetu w cyberprzestrzeni.

Program to przede wszystkim bezpośrednia wymiana informacji pomiędzy Partnerami i NASK celem podnoszenia bezpieczeństwa w sieci. System partnerski to także spotkania, seminaria i wspólne ćwiczenia procedur reagowania. Eksperci NASK służą wiedzą i doradztwem w pozyskiwaniu środków z instytucji unijnych i krajowych, dotujących badania i rozwój oraz inwestycje w struktury i rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo teleinformatyczne. Stając się Partnerem, podmioty uzyskują możliwość dostępu zdalnego do zasobów i usług dedykowanych Partnerom oraz wspólnych elektronicznych platform współpracy techniczno-operacyjnej.
Nasz udział w Programie jest wynikiem prac grupy roboczej ds. cyberbezpieczeństwa w IAB Polska.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.