IAB Polska sygnatariuszem listu w sprawie Data Act

01/27/2023
IAB Polska został sygnatariuszem listu kilku europejskich organizacji reprezentujących biznes w sprawie propozycji aktu o danych (Data Act) i jego relacji z przepisami RODO.

W oświadczeniu skierowanym do przedstawicieli Komisji LIBE w Parlamencie Europejskim wskazano, że niektóre przepisy w propozycji Komisji Europejskiej oraz niektóre poprawki w projekcie opinii komisji LIBE ograniczyłyby pewne działania związane z przetwarzaniem danych, nawet jeśli są one prowadzone w sposób zgodny z GDPR.

Cała grupa obejmuje następujące organizacje

ACT – The App Association

AIG –Advertising Information Group

Alliance Digitale

CCIA – Computer & Communications Industry Association

EUCOPE – European Confederation of Pharmaceutical Entrepreneurs

FEDMA – Federation of European Data and Marketing

IAB Europe – Interactive Advertising Bureau Europe

IAB Poland – Interactive Advertising Bureau Poland

IAB Spain – Interactive Advertising Bureau Spain

IAB Sweden- Interactive Advertising Bureau Sweden

ITI – Information Technology Industry Council

Cały list do przeczytania tutaj >

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.