IAB Polska sygnatariuszem listu w sprawie Data Act

01/27/2023
IAB Polska został sygnatariuszem listu kilku europejskich organizacji reprezentujących biznes w sprawie propozycji aktu o danych (Data Act) i jego relacji z przepisami RODO.

W oświadczeniu skierowanym do przedstawicieli Komisji LIBE w Parlamencie Europejskim wskazano, że niektóre przepisy w propozycji Komisji Europejskiej oraz niektóre poprawki w projekcie opinii komisji LIBE ograniczyłyby pewne działania związane z przetwarzaniem danych, nawet jeśli są one prowadzone w sposób zgodny z GDPR.

Cała grupa obejmuje następujące organizacje

ACT – The App Association

AIG –Advertising Information Group

Alliance Digitale

CCIA – Computer & Communications Industry Association

EUCOPE – European Confederation of Pharmaceutical Entrepreneurs

FEDMA – Federation of European Data and Marketing

IAB Europe – Interactive Advertising Bureau Europe

IAB Poland – Interactive Advertising Bureau Poland

IAB Spain – Interactive Advertising Bureau Spain

IAB Sweden- Interactive Advertising Bureau Sweden

ITI – Information Technology Industry Council

Cały list do przeczytania tutaj >

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.