E-COMMERCE W POLSCE. TRENDY, KTÓRE ZMIENIAJĄ E-HANDEL
Wydarzenie w jednym miejscu zgromadzi liderów branży, praktyków marketingu i sprzedaży, analityków danych, przedstawicieli platform e-commerce oraz dostawców technologii, którzy na co dzień kształtują cyfrowy krajobraz zakupowy w Polsce.
Uczestnicy poznają konkretne strategie, które przekładają się na wzrost konwersji, lojalność klientów i skalowanie biznesu. Dowiedzą się, jak wykorzystać dane, automatyzację, AI i omnichannel, by budować przewagę konkurencyjną w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Dla kogo jest ta konferencja?
- Liderzy i decydenci e-commerce – osoby odpowiedzialne za strategię, rozwój i skalowanie biznesu online.
- Specjaliści ds. marketingu cyfrowego – zainteresowani najnowszymi trendami, narzędziami i skutecznymi kampaniami.
- Eksperci ds. sprzedaży i customer experience – szukający sposobów na zwiększenie konwersji i lojalności klientów.
- Analitycy danych i specjaliści BI – chcący lepiej wykorzystywać dane do podejmowania decyzji biznesowych.
- Przedstawiciele platform e-commerce i marketplace’ów – prezentujący nowe rozwiązania i możliwości współpracy
Podczas konferencji przedstawione zostaną wyniki raportu „E-commerce 2025” autorstwa Gemius i pod patronatem merytorycznym IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu.
Częścią konferencji będzie IAB ExpertPanel: E-commerce 2025: trendy, których nie możemy zignorować, który poprowadzi Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu. Wśród uczestników panelu znalazł się Jakub Bakuła, Omnihero & Adshero, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, a także: Łukasz Bielewicz, Consumer and Market Insights Manager, Allegro; Łukasz Wysokiński, Managing Director – InPost Fulfillment; Kacper Skoczylas, Marketing Director, Shoper; Marek Matysik, Senior Manager Operational Solutions w GLS Poland; Krzysztof Kukla, CEO, Wygodne Zwroty.
Pełna agenda i link do rejestracji znajduje się na stronie wydarzenia.
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Posiadacze otrzymają 10 pkt. recertyfikacyjnych za udział.
Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.




