Zawarta umowa o współpracy dotyczy:
- objęcia przez IAB Polska partnerstwa strategicznego nad kierunkiem Digital Marketing (studia 3semestralne II stopnia) co oznacza m.in. udział specjalistów IAB Polska w przeglądzie i aktualizacji efektów kształcenia oraz programów studiów dla kierunku, organizację praktyk/staży dla studentów i absolwentów WSIiZ czy prowadzenie wybranych zajęć oraz dodatkowych szkoleń dla studentów WSIiZ,
- udzielenia przez IAB Polska Akredytacji dla kierunku Digital Marketing, co oznacza, że ukończenie kierunku studiów II stopnia Digital Marketing oraz zdanie egzaminu zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie umożliwi studentom oraz absolwentom uzyskanie certyfikatu kwalifikacji zawodowych DIMAQ,
- ogólnych zasad i obszarów współpracy m.in. wymiany doświadczeń, realizacji wspólnych projektów czy organizacji wspólnych przedsięwzięć o różnym charakterze (w tym warsztatów i szkoleń) w celu podnoszenia kwalifikacji pracowników IAB Polska oraz studentów, absolwentów i pracowników WSIiZ,
- realizacji przez wykwalifikowaną kadrę WSIiZ zleconych przez IAB Polska prac z obszarów dotyczących m.in.: transferu innowacji, multimediów, informatyki czy zarządzania finansami.
Dzięki współpracy WSIiZ i IAB Polska absolwenci kierunku Digital Marketing będą mogli przystąpić do egzaminu DIMAQ w ramach studiów. Zajęcia realizowane w ramach kierunku są akredytowane przez IAB Polska, co dodatkowo gwarantuje ich wysoki poziom merytoryczny. Egzaminy DIMAQ odbywać się będą na terenie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. WSIiZ od listopada 2022 roku jest Zewnętrznym Centrum Egzaminacyjnym IAB Polska, jest to pierwsza inicjatywa w kraju.