IAB Polska partnerem projektu Strong Leaders Creator in IT

02/27/2020
Właśnie wystartował nabór do projektu Strong Leaders Creator in IT, którego celem jest pokazanie najlepszych praktyk stosowanych przez firmy w zakresie wspierania rozwoju kobiet w branży IT. Zaproszenie do udziału w projekcie skierowane są do firm z branży nowych technologii, która dba o rozwój swoich pracowITników i kreują liderów. IAB Polska jest partnerem przedsięwzięcia.

Efektem projektu będzie raport, który pokazuje, jak firmy z branży nowych technologii wspierają kobiety i pomagają im w rozwoju kariery. Wyniki pokażą co przedsiębiorstwa technologiczne robią, by stworzyć im przyjazne środowisko i w jaki sposób pomagają piąć się po drabinie awansów.

Celem raportu jest pokazanie, jak firmy z branży nowych technologii dbają o rozwój swoich pracowników – zawodowy i osobisty. Raport ma też sprawdzić w jaki sposób doceniany jest potencjał kobiet w firmach z – powszechnie uważanej za męską – branży nowych technologii.

Pytania do raportu zostały ujęte w 4 kategorie, na podstawie których zostaną wyróżnione najciekawsze praktyki stosowane przez firmy. Sprawdzane obszary to:

  •  rekrutacja,
  •  edukacja,
  •  macierzyństwo i opieka,
  •  ścieżka rozwoju.

Udzielone odpowiedzi zostaną pokazane w opracowaniu, które docelowo ma stanowić przewodniki po najlepszych praktykach i stanie się zbiorem inspiracji dla firm, które dopiero tworzą kulturę organizacji.

Premiera raportu oraz wręczenie wyróżnień dla firm, które zaprezentują najciekawsze działania, odbędzie się podczas uroczystej Gali 27 maja 2020 w Warszawie.

Jest to kolejny raport związany z inicjatywą Strong Women in IT. Jako partner raportu, do udziału zapraszamy wszystkie firmy z branży nowych technologii. Zgłoszenia odbywają się poprzez stronę https://strongleadersinit.com/.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.