IAB Polska partnerem inicjatywy NASK dotyczącej cyberbezpieczeństwa

02/13/2024
Program Partnerstwo dla Cyberbezpieczeństwa (Program PdC), koordynowany przez NASK, powstał z myślą o wspieraniu i propagowaniu idei wielosektorowej współpracy na rzecz podnoszenia poziomu cyberbezpieczeństwa RP. IAB Polska jest partnerem inicjatywy. 

PdC to środowisko umożliwiające wymianę informacji i dobrych praktyk, a także dzielenie się doświadczeniem, między podmiotami uczestniczącymi w programie. Program to inicjatywą o charakterze otwartym, co oznacza, że do programu mogą dołączyć podmioty skupione wokół Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa. Partnerstwo działa w formule spotkań i warsztatów z udziałem naukowców, ekspertów oraz praktyków sektora teleinformatycznego. 

Zadaniem Programu PdC jest: 

  • wspieranie polskich instytucji, organizacji i przedsiębiorstw, w budowaniu oraz rozwijaniu kompetencji w zakresie cyberbezpieczeństwa, 
  • współtworzenie z partnerami systemu kooperacji, w szczególności wymiany informacji,   
  • kształtowanie i utrwalanie dobrych praktyk w zwalczaniu cyberzagrożeń, 
  • budowanie realnych struktur do odpierania ataków sieciowych. 

Cyfryzacja i rozwój technologiczny jest oznaką postępu, ale jednocześnie stanowi ryzyko wzrostu przestępczości w cyberprzestrzeni. W świetle nowych zagrożeń niezbędna jest budowa niezawodnych i bezpiecznych mechanizmów współpracy międzysektorowej. Wierzymy, że partnerstwo oparte na zaufaniu oraz wspólnie wypracowanych wartościach umożliwi skuteczną walkę i ochronę przed cyberzagrożeniami.   

Szczegółowe informacje na temat Progamu na stronie NASK >

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.