IAB patronem Międzynarodowej Konferencji Marketingowych Kół Naukowych we Wrocławiu

02/19/2025
Konferencja organizowana przez Marketingowe Koło Naukowe KIWI działające przy Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu odbędzie się 26 marca 2025, przebiegnie pod hasłem „Marketing XXI wieku” i będzie miejscem spotkania młodych badaczy, ekspertów akademickich i przedstawicieli środowiska biznesowego. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich studentów kół naukowych Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Collegium Civitas, niezależnie od kierunku studiów. Będzie to przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń, gdzie każdy, niezależnie od swojej specjalizacji, może wnieść cenny wkład w dyskusję o przyszłości marketingu.

W programie m.in.

  • Konkurs na najlepszą prelekcję, w którym nagrodą główną są studia podyplomowe ufundowane przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito, Patrona Głównego wydarzenia.
  • Interdyscyplinarne tematy – od cyfrowej transformacji po wpływ regulacji prawnych i bezpieczeństwa danych na marketing.
  • Spotkanie pokoleń – młodzi badacze, przedstawiciele środowiska akademickiego oraz liderzy biznesu w jednym miejscu.

Celem konferencji jest integracja społeczności akademickiej oraz wspólne odkrywanie potencjału marketingu jako dziedziny, która łączy naukę z praktyką, teorię z innowacją oraz różnorodne perspektywy w jedno spójne podejście.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdziesz tutaj.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.