IAB patronem Międzynarodowej Konferencji Marketingowych Kół Naukowych we Wrocławiu

02/19/2025
Konferencja organizowana przez Marketingowe Koło Naukowe KIWI działające przy Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu odbędzie się 26 marca 2025, przebiegnie pod hasłem „Marketing XXI wieku” i będzie miejscem spotkania młodych badaczy, ekspertów akademickich i przedstawicieli środowiska biznesowego. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich studentów kół naukowych Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Collegium Civitas, niezależnie od kierunku studiów. Będzie to przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń, gdzie każdy, niezależnie od swojej specjalizacji, może wnieść cenny wkład w dyskusję o przyszłości marketingu.

W programie m.in.

  • Konkurs na najlepszą prelekcję, w którym nagrodą główną są studia podyplomowe ufundowane przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito, Patrona Głównego wydarzenia.
  • Interdyscyplinarne tematy – od cyfrowej transformacji po wpływ regulacji prawnych i bezpieczeństwa danych na marketing.
  • Spotkanie pokoleń – młodzi badacze, przedstawiciele środowiska akademickiego oraz liderzy biznesu w jednym miejscu.

Celem konferencji jest integracja społeczności akademickiej oraz wspólne odkrywanie potencjału marketingu jako dziedziny, która łączy naukę z praktyką, teorię z innowacją oraz różnorodne perspektywy w jedno spójne podejście.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdziesz tutaj.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab, globalna organizacja opracowująca standardy technologiczne dla reklamy cyfrowej, wprowadziła Trusted Server – otwarty framework do zarządzania reklamami po stronie serwera. Rozwiązanie to pozwala wydawcom na odzyskanie pełnej kontroli nad monetyzacją reklamową w obliczu coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń wprowadzanych przez przeglądarki internetowe.

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.