IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja konferencji nt. marketingu gamingowego już 14 września w Warszawie!

08/18/2022
Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the game.

IAB HowTo: Join the Game stacjonarnie w Warszawie

Kolejna edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu odbędzie się 14 września w ESPORT SPOT w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Ideą tegorocznej konferencji jest przedstawienie spektrum możliwości działań marketingowych w obszarze gamingu i esportu, które pojawiły się w post pandemicznej rzeczywistości. Przybliżymy również tematykę metaverse, która od lat obecna jest w obszarze gier, lecz do tej pory jej potencjał nie był mocno eksploatowany. Gaming daje wiele możliwości interakcji z grupą graczy, która pod względem demograficznym jest mocno zróżnicowana, a odpowiednio dobrane narzędzia pozwalają na bardzo precyzyjne jej targetowanie. Ponadto na tegorocznym spotkaniu pojawią się wystąpienia związane z influencerami gamingowymi, zaprezentujemy też narzędzia i mechanizmy sterujące esportem i gamingiem.

Wejdź do gry ze swoją marką

Podczas wydarzenia czeka na ciebie kilkanaście inspirujących i praktycznych wystąpień, podczas których:

Dowiesz się, dlaczego na influencerów gamingowych powinno patrzeć się szerzej i wykorzystywać ich potencjał w budowaniu komunikacji marek oraz czym jest influencer whitelisting.

Zobaczysz, że koncepcja metaverse od lat jest obecna w grach wideo, a jego użytkownicy mają wiele wspólnego z graczami. Grupy te znacząco się pokrywają, a wynikający z tego potencjał można wykorzystać w działaniach marketingowych.

Poznasz, możliwości jakie daje sponsoring podczas wydarzeń w obszarze gamingu i esportu.

Nauczysz się, jak skutecznie łączyć marki z gamingiem oraz gaming z markami tak, by spotkało się to z pozytywnym odbiorem społeczności.

Sprawdź agendę i dołącz do wydarzenia: https://howto.iab.org.pl/gaming-2022/

– Szalenie cieszę się, że kolejna edycja gamingowego IAB HowTo odbędzie się już we wrześniu. Ten pasjonujący świat nieustannie się zmienia i transformuje. Dzięki temu, cały czas podsuwa zarówno agencjom specjalizującym się w gamingu, jak i marketerom, ogromne spektrum możliwości i narzędzi, by wykorzystywać go do crossowania marek. Najbliższa gamingowa edycja IAB HowTo, to kolejne już wydarzenie o tej tematyce, a prelegenci wciąż mają wiele do przekazania. Jestem przekonana, że tegoroczna konferencja będzie ciekawa zarówno dla weteranów, jak i dla osób, które wejście w gaming mają dopiero przed sobą –  mówi Justyna Oracz, WE!RE FANTASY, szefowa Grupy Roboczej IAB Gry i Esport.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się, między innymi: Kamil Górecki, Fantasyexpo; Justyna Oracz, WE!RE FANTASY; Piotr Bombol, Gameset;Tomasz Przeździecki, _game changer; Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine;  Jakub Kozłowski, WE!RE FANTASY;  Karolina Diakowska, GAM3RS X;  Rafał Karwowski, Wavemaker; Konrad Szerszeński, Wavemaker; Marcin Klimczak, MediaCom Warszawa; Jarosław Śmietana, ESPORT SPOT; Jacek Jankowski, Wirtualna Polska Media; Patryk Stec, Sport.pl, Agora; Jakub Mihilewicz, Reprise; Paweł Modzelewski, HT NFT Gallery; Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Do udziału zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu oraz osoby, które chcą lepiej poznać ten fascynujący świat.

Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Wydarzenie posiada  akredytację DIMAQ.

– dla posiadaczy aktualnych certyfikatów DIMAQ rabat w wysokości 50zł netto
– za udział w wydarzeniu przysługuje Wam 20 punków recertyfikacyjnych.

 

Sponsor konferencji: ESPORT SPOT

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Nowy Marketing, gazeta.pl, Marketing przy kawie.

 

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.