Zapraszamy na konferencję “IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes”

10/18/2023
Sztuczna inteligencja wkracza w coraz większy obszar naszego życia, od medycyny po branżę reklamową. Jak skorzystać z jej potencjału w biznesie? Na te i inne pytania odpowiemy podczas konferencji "IAB HowTo: AI Transformation", która odbędzie się 16 listopada 2023 roku o w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych, przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych. AI przekształca naszą rzeczywistość.

Konferencja IAB HowTo: AI Transformation zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową.

Dla kogo jest konferencja

Wydarzenie jest dedykowane dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat sztucznej inteligencji. Szczególnie zapraszamy osoby pełniące funkcje:

  • Media Planner/Manager, Brand Manager
  • Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik
  • CMO, Digital Director, Account Manager

O czym będziemy mówić

W trakcie konferencji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak budować AI Mindset w organizacji, jak wykorzystywać możliwości sztucznej inteligencji w planowaniu kampanii reklamowych oraz jakie są aktualne regulacje prawne w zakresie AI.

Agenda konferencji obejmuje m.in.:

  • Obalamy mity o AI, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii, Uniwersytet Łódzki, Karolina Stępczyńska, Head of Video & Ad grid, Burda Media
  • W służbie kreacji czy kalkulacji? – czyli AI w codziennej pracy stratega, Mateusz Garbarczyk, Strategy & Innovation Manager, Value Media, Agnieszka Krasnodębska, Strategy Planner, Value Media
  • Jak się uczyć ze wsparciem AI? Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu, WeNet
  • Sztuczna inteligencja – przegląd regulacyjny, Marcin Ręgorowicz, Traple
  • AI wspomaga poszukiwania zaginionych, Izabela Jezierska-Świergiel, Wiceprezes Fundacji ITAKA, Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Aleksandra Strzelecka, Manager ds. komunikacji, Screen Network
  • Jak budować AI Mindset w organizacji – studium przypadku, Anna Gumkowska, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska, Marek Szymański, Dyrektor ds. cyfryzacji, Bauer
  • Zrób to sam. Jak zwiększyć wyda(AI)ność marketingu dzięki sztucznej inteligencji. Case study. Paweł Szczyrek, Creative and Content Manager, Ideo Force
  • Best practice pisania promptów – od 0 do prompt engineera. Adrian Kaczkowski, SalesTube
    Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube
  • Kto tworzy lepsze reklamy – człowiek czy AI? Case study kampanii BLIKOMANIA 2023.Julia Zdobylak, Senior SEM & Paid Social Planner , Performics

Szczegółowy program konferencji dostępny jest na naszej stronie internetowej https://howto.iab.org.pl/konferencje/ai-transformation/.

Zapraszamy! Nie przegap okazji do poznania najnowszych trendów i rozwiązań w zakresie sztucznej inteligencji oraz wymiany doświadczeń z ekspertami z różnych branż.

Oczekujemy, że to spotkanie przyniesie uczestnikom wartościową wiedzę oraz inspiracje do dalszych działań.

Do zobaczenia 16 listopada w Warszawie!

***

Konferencja organizowana jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Marketing przy kawie, Nowy Marketing

Współpraca: Newspoint

Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.