IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI

11/18/2022
„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru z cyklu IAB ExpertPanel. Wydarzenie odbędzie online się 1 grudnia 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) przygotowali wspólnie drugą edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie”, który został zrealizowany w oparciu o wywiady z ekspertami, badania jakościowe i ilościowe online z przedstawicielami różnych stron rynku komunikacji cyfrowej (m.in. wydawców, domów mediowych i agencji marketingowych oraz reklamodawców).

Prawidłowa identyfikacja grup użytkowników o określonych cechach, w zgodzie z obowiązującym prawem dotyczącym zachowania ich prywatności, jest kluczowa dla funkcjonowania oraz dalszego rozwoju precyzyjnie targetowanej i skutecznej reklamy online. Testując poszczególne rozwiązania zarówno do kierowania reklamy jak i późniejszej oceny skuteczności poszczególnych działań, należy położyć szczególny nacisk na możliwość wykorzystania danego narzędzia w długim okresie
– podkreśla Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Z publikacji dowiemy się, jaki odsetek badanych firm jest świadomy nadchodzących zmian w zakresie eliminacji 3rd-party cookies, czy są na to gotowe, jakie nowe rozwiązania testują czy też już wykorzystują. Wyniki badania opatrzone są szczegółowymi komentarzami ekspertów, a w odpowiednich miejscach raportu wyniki zostały porównane do rezultatów poprzedniej edycji badania z marca 2021 roku.

Tej edycji raportu towarzyszy również wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które zastąpią bądź już zastąpiły dotychczasowe rozwiązania.

Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI, podczas którego omówimy wyniki badania i zaprezentujemy obie publikacje w gronie ekspertów:

  • Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • dr Łukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
  • Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai, Global CEO VOX
  • Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
  • Kacper Polewiak, Project Specialist, RTB House
  • Grzegorz Jamka, Measurement & Data Solutions Specialist, Google
  • Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
  • Jacek Wąs, Head of Platform Solutions, Adform
  • Mikołaj Twardowski, Director Analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska

Wydarzenie odbędzie się 1 grudnia w godz. 11:00 – 12:00 live na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.

Uczestnicy spotkania otrzymają raport „Reklama online w dobie post-cookie” oraz wykaz metod personalizacji reklamy bez 3rd-party cookies jako pierwsi.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.