Prawidłowa identyfikacja grup użytkowników o określonych cechach, w zgodzie z obowiązującym prawem dotyczącym zachowania ich prywatności, jest kluczowa dla funkcjonowania oraz dalszego rozwoju precyzyjnie targetowanej i skutecznej reklamy online. Testując poszczególne rozwiązania zarówno do kierowania reklamy jak i późniejszej oceny skuteczności poszczególnych działań, należy położyć szczególny nacisk na możliwość wykorzystania danego narzędzia w długim okresie
– podkreśla Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.
Z publikacji dowiemy się, jaki odsetek badanych firm jest świadomy nadchodzących zmian w zakresie eliminacji 3rd-party cookies, czy są na to gotowe, jakie nowe rozwiązania testują czy też już wykorzystują. Wyniki badania opatrzone są szczegółowymi komentarzami ekspertów, a w odpowiednich miejscach raportu wyniki zostały porównane do rezultatów poprzedniej edycji badania z marca 2021 roku.
Tej edycji raportu towarzyszy również wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które zastąpią bądź już zastąpiły dotychczasowe rozwiązania.
Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI, podczas którego omówimy wyniki badania i zaprezentujemy obie publikacje w gronie ekspertów:
- Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
- dr Łukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
- Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai, Global CEO VOX
- Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
- Kacper Polewiak, Project Specialist, RTB House
- Grzegorz Jamka, Measurement & Data Solutions Specialist, Google
- Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
- Jacek Wąs, Head of Platform Solutions, Adform
- Mikołaj Twardowski, Director Analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska
Wydarzenie odbędzie się 1 grudnia w godz. 11:00 – 12:00 live na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.
Uczestnicy spotkania otrzymają raport „Reklama online w dobie post-cookie” oraz wykaz metod personalizacji reklamy bez 3rd-party cookies jako pierwsi.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar