IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI

11/18/2022
„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru z cyklu IAB ExpertPanel. Wydarzenie odbędzie online się 1 grudnia 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) przygotowali wspólnie drugą edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie”, który został zrealizowany w oparciu o wywiady z ekspertami, badania jakościowe i ilościowe online z przedstawicielami różnych stron rynku komunikacji cyfrowej (m.in. wydawców, domów mediowych i agencji marketingowych oraz reklamodawców).

Prawidłowa identyfikacja grup użytkowników o określonych cechach, w zgodzie z obowiązującym prawem dotyczącym zachowania ich prywatności, jest kluczowa dla funkcjonowania oraz dalszego rozwoju precyzyjnie targetowanej i skutecznej reklamy online. Testując poszczególne rozwiązania zarówno do kierowania reklamy jak i późniejszej oceny skuteczności poszczególnych działań, należy położyć szczególny nacisk na możliwość wykorzystania danego narzędzia w długim okresie
– podkreśla Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Z publikacji dowiemy się, jaki odsetek badanych firm jest świadomy nadchodzących zmian w zakresie eliminacji 3rd-party cookies, czy są na to gotowe, jakie nowe rozwiązania testują czy też już wykorzystują. Wyniki badania opatrzone są szczegółowymi komentarzami ekspertów, a w odpowiednich miejscach raportu wyniki zostały porównane do rezultatów poprzedniej edycji badania z marca 2021 roku.

Tej edycji raportu towarzyszy również wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które zastąpią bądź już zastąpiły dotychczasowe rozwiązania.

Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI, podczas którego omówimy wyniki badania i zaprezentujemy obie publikacje w gronie ekspertów:

  • Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  • dr Łukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
  • Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai, Global CEO VOX
  • Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
  • Kacper Polewiak, Project Specialist, RTB House
  • Grzegorz Jamka, Measurement & Data Solutions Specialist, Google
  • Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
  • Jacek Wąs, Head of Platform Solutions, Adform
  • Mikołaj Twardowski, Director Analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska

Wydarzenie odbędzie się 1 grudnia w godz. 11:00 – 12:00 live na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.

Uczestnicy spotkania otrzymają raport „Reklama online w dobie post-cookie” oraz wykaz metod personalizacji reklamy bez 3rd-party cookies jako pierwsi.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar

 

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.