IAB Expert Panel: RODO – rok obowiązywania

10/11/2019
Serdecznie zapraszamy na IAB Expert Panel: RODO – rok obowiązywania. Spotkanie odbędzie się 22 października 2019 r. w siedzibie firmy Dentsu.
Serdecznie zapraszamy na IAB Expert Panel: RODO – rok obowiązywania. Spotkanie odbędzie się 22 października 2019 r. w siedzibie firmy Dentsu.
 
Celem panelu jest prezentacja raportu „RODO – rok obowiązywania. Interpretacje i dobre praktyki branży reklamy internetowej.” Publikacja została przygotowana przez funkcjonujący w ramach struktur IAB Polska Zespół Roboczy RODO, w skład którego wchodzą przedstawiciele zrzeszonych firm: wydawców, agencji, domów mediowych, firm technologicznych i kancelarii prawnych. Stanowi on opis doświadczeń branży reklamy internetowej z pierwszego roku obowiązywania nowych regulacji dotyczących ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej.
Raport podsumowuje prace Zespołu oraz proponuje interpretacje i dobre praktyki branży reklamy internetowej.
 
Expert panel odbędzie się z gościnnym udziałem przedstawiciela Urzędu Ochrony Danych Osobowych Pana Piotra Drobka, Dyrektora Zespołu Analiz i Strategii.
 
W PROGRAMIE:
• wystąpienie Prezesa Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska Włodzimierza Schmidta
• wystąpienie Dyrektora Zespołu Analiz i Strategii UODO Piotra Drobka
• wystąpienie Redaktora Merytorycznego Raportu, Mecenasa Xawerego Konarskiego, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
• panel dyskusyjny z udziałem autorów Raportu
• sesja pytań i odpowiedzi
• rozmowy w kuluarach i poczęstunek
 
—————————————————————————————–
 
Miejsce: siedziba Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o.o. przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie
 
Termin: 22 października 2019r., g. 14:00-17:00
 
Wstęp na wydarzenie jest WOLNY, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Dołącz też do wydarzenia na Facebook’u: https://www.facebook.com/events/388628172068347/

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.