IAB Expert Panel: RODO – rok obowiązywania

10/11/2019
Serdecznie zapraszamy na IAB Expert Panel: RODO – rok obowiązywania. Spotkanie odbędzie się 22 października 2019 r. w siedzibie firmy Dentsu.
Serdecznie zapraszamy na IAB Expert Panel: RODO – rok obowiązywania. Spotkanie odbędzie się 22 października 2019 r. w siedzibie firmy Dentsu.
 
Celem panelu jest prezentacja raportu „RODO – rok obowiązywania. Interpretacje i dobre praktyki branży reklamy internetowej.” Publikacja została przygotowana przez funkcjonujący w ramach struktur IAB Polska Zespół Roboczy RODO, w skład którego wchodzą przedstawiciele zrzeszonych firm: wydawców, agencji, domów mediowych, firm technologicznych i kancelarii prawnych. Stanowi on opis doświadczeń branży reklamy internetowej z pierwszego roku obowiązywania nowych regulacji dotyczących ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej.
Raport podsumowuje prace Zespołu oraz proponuje interpretacje i dobre praktyki branży reklamy internetowej.
 
Expert panel odbędzie się z gościnnym udziałem przedstawiciela Urzędu Ochrony Danych Osobowych Pana Piotra Drobka, Dyrektora Zespołu Analiz i Strategii.
 
W PROGRAMIE:
• wystąpienie Prezesa Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska Włodzimierza Schmidta
• wystąpienie Dyrektora Zespołu Analiz i Strategii UODO Piotra Drobka
• wystąpienie Redaktora Merytorycznego Raportu, Mecenasa Xawerego Konarskiego, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
• panel dyskusyjny z udziałem autorów Raportu
• sesja pytań i odpowiedzi
• rozmowy w kuluarach i poczęstunek
 
—————————————————————————————–
 
Miejsce: siedziba Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o.o. przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie
 
Termin: 22 października 2019r., g. 14:00-17:00
 
Wstęp na wydarzenie jest WOLNY, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Dołącz też do wydarzenia na Facebook’u: https://www.facebook.com/events/388628172068347/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.