IAB Europe wydało raport o zrównoważonym rozwoju w branży digital marketingu.

02/21/2024
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.

Badanie objęło 186 firm z 29 europejskich rynków dostarczając wiedzy temat poziomu zaawansowania rozwiązań zapewniających zrównoważony rozwój w obszarze reklamy cyfrowej.

 

Najważniejsze wnioski badania to:

  • Priorytetowość: Zrównoważony rozwój jest nadal postrzegany jako kluczowe wyzwanie dla branży reklamy cyfrowej w 2024 r. i jest uznawany za równie ważny dla firm, jak kierowanie i pomiary bez plików cookie.

  • Główne wyzwania: Za główny problem uznano wpływ gazów cieplarnianych (GHG) (64%), w związku z przyjęciem i rozwojem rozwiązań (90%) i narzędzi (90%), które redukują emisję gazów cieplarnianych w łańcuchu dostaw reklamy cyfrowej, oraz spójne standardy szacowania gazów cieplarnianych (89%) są wymieniane jako kluczowe dla napędzania postępu.

  • Weryfikacja zewnętrzna: Większość (65%) respondentów zgadza się co do konieczności zewnętrznej weryfikacji w zakresie pomiarów i standardów CO₂.

  • Postęp w kierunku redukcji emisji CO₂: Chociaż prawie trzy czwarte (70%) respondentów podjęło wysiłki mające na celu redukcję emisji CO₂, tylko jedna czwarta (24%) poczyniła znaczące postępy.

 

Więcej szczegółów tutaj.

Zobacz Raport

Zobacz infografikę

 

26 marca br. odbędzie się debata online, pt. „Sustainability in Digital Advertising”.

Podczas tego wirtualnego wydarzenia eksperci branżowi z całej Europy spotkają się, aby omówić stan gotowości naszej branży i prace wykonywane w celu osiągnięcia zrównoważonego rozwoju w reklamie cyfrowej. 

Szczegóły i rejestracja tutaj.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.