IAB Europe wydało raport o zrównoważonym rozwoju w branży digital marketingu.

02/21/2024
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.

Badanie objęło 186 firm z 29 europejskich rynków dostarczając wiedzy temat poziomu zaawansowania rozwiązań zapewniających zrównoważony rozwój w obszarze reklamy cyfrowej.

 

Najważniejsze wnioski badania to:

  • Priorytetowość: Zrównoważony rozwój jest nadal postrzegany jako kluczowe wyzwanie dla branży reklamy cyfrowej w 2024 r. i jest uznawany za równie ważny dla firm, jak kierowanie i pomiary bez plików cookie.

  • Główne wyzwania: Za główny problem uznano wpływ gazów cieplarnianych (GHG) (64%), w związku z przyjęciem i rozwojem rozwiązań (90%) i narzędzi (90%), które redukują emisję gazów cieplarnianych w łańcuchu dostaw reklamy cyfrowej, oraz spójne standardy szacowania gazów cieplarnianych (89%) są wymieniane jako kluczowe dla napędzania postępu.

  • Weryfikacja zewnętrzna: Większość (65%) respondentów zgadza się co do konieczności zewnętrznej weryfikacji w zakresie pomiarów i standardów CO₂.

  • Postęp w kierunku redukcji emisji CO₂: Chociaż prawie trzy czwarte (70%) respondentów podjęło wysiłki mające na celu redukcję emisji CO₂, tylko jedna czwarta (24%) poczyniła znaczące postępy.

 

Więcej szczegółów tutaj.

Zobacz Raport

Zobacz infografikę

 

26 marca br. odbędzie się debata online, pt. „Sustainability in Digital Advertising”.

Podczas tego wirtualnego wydarzenia eksperci branżowi z całej Europy spotkają się, aby omówić stan gotowości naszej branży i prace wykonywane w celu osiągnięcia zrównoważonego rozwoju w reklamie cyfrowej. 

Szczegóły i rejestracja tutaj.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.