IAB Europe wydało raport o zrównoważonym rozwoju w branży digital marketingu.

02/21/2024
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.

Badanie objęło 186 firm z 29 europejskich rynków dostarczając wiedzy temat poziomu zaawansowania rozwiązań zapewniających zrównoważony rozwój w obszarze reklamy cyfrowej.

 

Najważniejsze wnioski badania to:

  • Priorytetowość: Zrównoważony rozwój jest nadal postrzegany jako kluczowe wyzwanie dla branży reklamy cyfrowej w 2024 r. i jest uznawany za równie ważny dla firm, jak kierowanie i pomiary bez plików cookie.

  • Główne wyzwania: Za główny problem uznano wpływ gazów cieplarnianych (GHG) (64%), w związku z przyjęciem i rozwojem rozwiązań (90%) i narzędzi (90%), które redukują emisję gazów cieplarnianych w łańcuchu dostaw reklamy cyfrowej, oraz spójne standardy szacowania gazów cieplarnianych (89%) są wymieniane jako kluczowe dla napędzania postępu.

  • Weryfikacja zewnętrzna: Większość (65%) respondentów zgadza się co do konieczności zewnętrznej weryfikacji w zakresie pomiarów i standardów CO₂.

  • Postęp w kierunku redukcji emisji CO₂: Chociaż prawie trzy czwarte (70%) respondentów podjęło wysiłki mające na celu redukcję emisji CO₂, tylko jedna czwarta (24%) poczyniła znaczące postępy.

 

Więcej szczegółów tutaj.

Zobacz Raport

Zobacz infografikę

 

26 marca br. odbędzie się debata online, pt. „Sustainability in Digital Advertising”.

Podczas tego wirtualnego wydarzenia eksperci branżowi z całej Europy spotkają się, aby omówić stan gotowości naszej branży i prace wykonywane w celu osiągnięcia zrównoważonego rozwoju w reklamie cyfrowej. 

Szczegóły i rejestracja tutaj.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.