IAB Europe wydaje przewodnik po Digital Audio

11/27/2020
23 listopada miała miejsce premiera nowej publikacji IAB Europe „Buyer’s Guide to Digital Audio” , która ma na celu pomoc marketerom w planowaniu zakupu mediów audio i zarządzaniu możliwościami jakie daje świat reklamy cyfrowej audio.

Przewodnik po digital audio został opracowany przez ekspertów z Grupy Zadaniowej ds. Kanałów i Formatów IAB Europe. Zawiera uregulowane definicje i opis europejskiego rynku digital audio, przegląd ewolucji reklamy audio i jego ekosystemu w Europie, a także kluczowe zagadnienia i najlepsze praktyki w zakresie cyfrowej reklamy audio. Materiał dostarcza nabywcom tradycyjnych formatów audio i nabywcom reklamy cyfrowej niezbędną wiedzę potrzebną do realizacji skutecznych kampanii online.

Jest to pierwsza taka publikacja, systematyzująca zagadnienie digital audio na poziomie europejskim. Powstała w kolaboracji z przedstawicielami Spotify, Magnite, Oracle Data Cloud, Triton Media and Xaxis.

Poradnik został udostępniony na stronie IAB Europe:

IAB Europe – Buyer’s Guide to Digital Audio

 

Pełna informacja prasowa:

IAB Europe Releases a Buyer’s Guide to Digital Audio

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.