IAB Europe wydaje przewodnik po Digital Audio

11/27/2020
23 listopada miała miejsce premiera nowej publikacji IAB Europe „Buyer’s Guide to Digital Audio” , która ma na celu pomoc marketerom w planowaniu zakupu mediów audio i zarządzaniu możliwościami jakie daje świat reklamy cyfrowej audio.

Przewodnik po digital audio został opracowany przez ekspertów z Grupy Zadaniowej ds. Kanałów i Formatów IAB Europe. Zawiera uregulowane definicje i opis europejskiego rynku digital audio, przegląd ewolucji reklamy audio i jego ekosystemu w Europie, a także kluczowe zagadnienia i najlepsze praktyki w zakresie cyfrowej reklamy audio. Materiał dostarcza nabywcom tradycyjnych formatów audio i nabywcom reklamy cyfrowej niezbędną wiedzę potrzebną do realizacji skutecznych kampanii online.

Jest to pierwsza taka publikacja, systematyzująca zagadnienie digital audio na poziomie europejskim. Powstała w kolaboracji z przedstawicielami Spotify, Magnite, Oracle Data Cloud, Triton Media and Xaxis.

Poradnik został udostępniony na stronie IAB Europe:

IAB Europe – Buyer’s Guide to Digital Audio

 

Pełna informacja prasowa:

IAB Europe Releases a Buyer’s Guide to Digital Audio

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.