IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

08/11/2020
6 sierpnia 2020 r. IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie IAB Privacy Lab, nowej usługi wspierającej krajowe oddziały IAB w opracowywaniu standardów prywatności, ochrony danych, zgodności z prawem i samoregulacji, w ramach odpowiednich ram technologicznych, dla ich rynków.

IAB Privacy Lab będzie służyć oddziałom IAB w regionach, które właśnie przyjęły lub rozważają nowe przepisy dotyczące prywatności i które chcą objąć rolę lidera w tej coraz bardziej strategicznej dziedzinie. Umożliwi to określenie, jakich praw konsumentów i obowiązków przedsiębiorstw wymagają ich lokalne przepisy, aby można je było włączyć do ogólnych standardów i ram technologicznych. Wreszcie, projekt zapewni wsparcie i wytyczne dla IAB w konsultacjach z członkami korporacji, lokalnymi organami regulacyjnymi oraz ekspertami prawnymi i politycznymi.

Więcej informacji i projekcie Privacy Lab znajduje się na stronie IAB Europe >>

 

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.