IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

08/11/2020
6 sierpnia 2020 r. IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie IAB Privacy Lab, nowej usługi wspierającej krajowe oddziały IAB w opracowywaniu standardów prywatności, ochrony danych, zgodności z prawem i samoregulacji, w ramach odpowiednich ram technologicznych, dla ich rynków.

IAB Privacy Lab będzie służyć oddziałom IAB w regionach, które właśnie przyjęły lub rozważają nowe przepisy dotyczące prywatności i które chcą objąć rolę lidera w tej coraz bardziej strategicznej dziedzinie. Umożliwi to określenie, jakich praw konsumentów i obowiązków przedsiębiorstw wymagają ich lokalne przepisy, aby można je było włączyć do ogólnych standardów i ram technologicznych. Wreszcie, projekt zapewni wsparcie i wytyczne dla IAB w konsultacjach z członkami korporacji, lokalnymi organami regulacyjnymi oraz ekspertami prawnymi i politycznymi.

Więcej informacji i projekcie Privacy Lab znajduje się na stronie IAB Europe >>

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.