IAB Europe uznaje decyzję belgijskiego Sądu Rynkowego w sprawie TCF

01/13/2023
IAB Europe uznaje decyzję belgijskiego Sądu Rynkowego w sprawie IAB Europe i Transparency & Consent Framework (TCF).

Uprzejmie informujemy o uznaniu przez IAB Europe decyzji belgijskiego Sądu Rynkowego (część Sądu Apelacyjnego w Brukseli) o walidacji wszystkich punktów planu działania złożonego przez IAB Europe w kwietniu 2022 r. zgodnie z decyzją belgijskiego Urzędu Ochrony Danych (APD) z lutego 2022 r. w sprawie IAB Europe i Transparency & Consent Framework (TCF).

Zatwierdzenie planu działania potwierdza funkcjonalność prawną TCF w ramach przepisów rozporządzenia o ochronie danych (GDPR). Ponieważ jednak w planie zaproponowano środki, które wciąż czekają na zatwierdzenie przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (CJEU), IAB Europe ma poważne zastrzeżenia co do uprzedzania tych odpowiedzi przez APD. Mogą one bowiem zainicjować zmiany w TCF, które być może będą musiały zostać cofnięte po zakończeniu procesu odwoławczego.

Więcej informacji w oświadczenieu IAB Europe na ich stronie internetowej

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.