IAB Europe uznaje decyzję belgijskiego Sądu Rynkowego w sprawie TCF

01/13/2023
IAB Europe uznaje decyzję belgijskiego Sądu Rynkowego w sprawie IAB Europe i Transparency & Consent Framework (TCF).

Uprzejmie informujemy o uznaniu przez IAB Europe decyzji belgijskiego Sądu Rynkowego (część Sądu Apelacyjnego w Brukseli) o walidacji wszystkich punktów planu działania złożonego przez IAB Europe w kwietniu 2022 r. zgodnie z decyzją belgijskiego Urzędu Ochrony Danych (APD) z lutego 2022 r. w sprawie IAB Europe i Transparency & Consent Framework (TCF).

Zatwierdzenie planu działania potwierdza funkcjonalność prawną TCF w ramach przepisów rozporządzenia o ochronie danych (GDPR). Ponieważ jednak w planie zaproponowano środki, które wciąż czekają na zatwierdzenie przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (CJEU), IAB Europe ma poważne zastrzeżenia co do uprzedzania tych odpowiedzi przez APD. Mogą one bowiem zainicjować zmiany w TCF, które być może będą musiały zostać cofnięte po zakończeniu procesu odwoławczego.

Więcej informacji w oświadczenieu IAB Europe na ich stronie internetowej

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.