IAB Europe uznaje decyzję belgijskiego Sądu Rynkowego w sprawie TCF

01/13/2023
IAB Europe uznaje decyzję belgijskiego Sądu Rynkowego w sprawie IAB Europe i Transparency & Consent Framework (TCF).

Uprzejmie informujemy o uznaniu przez IAB Europe decyzji belgijskiego Sądu Rynkowego (część Sądu Apelacyjnego w Brukseli) o walidacji wszystkich punktów planu działania złożonego przez IAB Europe w kwietniu 2022 r. zgodnie z decyzją belgijskiego Urzędu Ochrony Danych (APD) z lutego 2022 r. w sprawie IAB Europe i Transparency & Consent Framework (TCF).

Zatwierdzenie planu działania potwierdza funkcjonalność prawną TCF w ramach przepisów rozporządzenia o ochronie danych (GDPR). Ponieważ jednak w planie zaproponowano środki, które wciąż czekają na zatwierdzenie przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (CJEU), IAB Europe ma poważne zastrzeżenia co do uprzedzania tych odpowiedzi przez APD. Mogą one bowiem zainicjować zmiany w TCF, które być może będą musiały zostać cofnięte po zakończeniu procesu odwoławczego.

Więcej informacji w oświadczenieu IAB Europe na ich stronie internetowej

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.