IAB Europe składa wniosek o środki tymczasowe w sprawie TCF

02/13/2023
IAB Europe złożyło formalny wniosek o środki tymczasowe do belgijskiego sądu rynkowego w sprawie Transparency and Consent (TCF). Jest to następstwem decyzji belgijskiego Urzędu Ochrony Danych (APD) o zatwierdzeniu planu działania, złożonego przez IAB Europe 1 kwietnia 2022 r. jako jednego z obowiązków wynikających z decyzji Urzędu z lutego 2022 r.

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) nadal bada nierozstrzygnięte kwestie związane TCF. Jednocześnie IAB Europe wprowadza kolejne zmiany w TCF, które mają mniej bezpośredni wpływ na procedurę TSUE.

W związku z tym IAB Europe złożyło wniosek o środki tymczasowe, aby zapobiec egzekwowaniu przez APD wykonania zmian w TCF, które mogą wymagać cofnięcia w momencie wydania orzeczenia przez TSUE. Wniosek o środki tymczasowe pomoże zatem IAB Europe, a także wydawcom, sprzedawcom i platformom CMP uniknąć inwestowania w zmiany, które stałyby się niepotrzebne.

Szczegółowe informacje w oświadczeniu na stronie IAB Europe.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się TUTAJ.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.