IAB Europe publikuje przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie”

07/28/2023
IAB Europe opublikowało przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie”. Publikacja powstała po to, aby pomóc firmom branży interaktywnej poruszać się po stale zmieniającym się krajobrazie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnych praktyk biznesowych.

Terminy takie jak „zrównoważony”, „zielony”, „net zero” i „neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla” służące do opisywania technologii, usług i produktów w branży reklamy cyfrowej zyskały ostatnio na popularności, co sprawia, że coraz ważniejsze dla firm jest zrozumienie ważności tego typu etykiet.

Wraz z rozwojem praktyk greenwashingu, w ramach, których składane są fałszywe lub wprowadzające w błąd twierdzenia dotyczące działań na rzecz ochrony środowiska, kluczowe znaczenie dla firm ma zachowanie należytej staranności przy ocenie twierdzeń dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz przy wyborze partnerów, z którymi chcą współpracować.

Rządowe organy regulacyjne również coraz bardziej koncentrują się na zwalczaniu takich praktyk, a firmy muszą zapewniać, że ich decyzje są zgodne z prawdziwymi celami zrównoważonego rozwoju. Przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie” został napisany przez członków Komitetu ds. Zrównoważonego Rozwoju działającego przy IAB Europe.

Publikacja zawiera cenne spostrzeżenia i praktyczne wskazówki, które pomogą organizacjom chcącym osiągnąć zrównoważony rozwój w branży reklamy cyfrowej, w dokonywaniu świadomych wyborów. Przewodnik będzie dodatkowo wspierany przez opracowanie bardziej szczegółowych raportów biznesowych i podręczników oraz kart wyników zrównoważonego rozwoju.

Kluczowe obszary omówione w przewodniku obejmują wskazówki dotyczące kwestii środowiskowych, prawodawstwa europejskiego i wytycznych, zasad przeciwdziałania greenwashingu, kwestii społecznych oraz korzyści ekonomicznych wynikających ze zrównoważonego procesu decyzyjnego.

Pełny przewodnik jest dostępny do pobrania tutaj.

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!