IAB Europe publikuje przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie”

07/28/2023
IAB Europe opublikowało przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie”. Publikacja powstała po to, aby pomóc firmom branży interaktywnej poruszać się po stale zmieniającym się krajobrazie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnych praktyk biznesowych.

Terminy takie jak „zrównoważony”, „zielony”, „net zero” i „neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla” służące do opisywania technologii, usług i produktów w branży reklamy cyfrowej zyskały ostatnio na popularności, co sprawia, że coraz ważniejsze dla firm jest zrozumienie ważności tego typu etykiet.

Wraz z rozwojem praktyk greenwashingu, w ramach, których składane są fałszywe lub wprowadzające w błąd twierdzenia dotyczące działań na rzecz ochrony środowiska, kluczowe znaczenie dla firm ma zachowanie należytej staranności przy ocenie twierdzeń dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz przy wyborze partnerów, z którymi chcą współpracować.

Rządowe organy regulacyjne również coraz bardziej koncentrują się na zwalczaniu takich praktyk, a firmy muszą zapewniać, że ich decyzje są zgodne z prawdziwymi celami zrównoważonego rozwoju. Przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie” został napisany przez członków Komitetu ds. Zrównoważonego Rozwoju działającego przy IAB Europe.

Publikacja zawiera cenne spostrzeżenia i praktyczne wskazówki, które pomogą organizacjom chcącym osiągnąć zrównoważony rozwój w branży reklamy cyfrowej, w dokonywaniu świadomych wyborów. Przewodnik będzie dodatkowo wspierany przez opracowanie bardziej szczegółowych raportów biznesowych i podręczników oraz kart wyników zrównoważonego rozwoju.

Kluczowe obszary omówione w przewodniku obejmują wskazówki dotyczące kwestii środowiskowych, prawodawstwa europejskiego i wytycznych, zasad przeciwdziałania greenwashingu, kwestii społecznych oraz korzyści ekonomicznych wynikających ze zrównoważonego procesu decyzyjnego.

Pełny przewodnik jest dostępny do pobrania tutaj.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.