IAB Europe publikuje przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie”

07/28/2023
IAB Europe opublikowało przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie”. Publikacja powstała po to, aby pomóc firmom branży interaktywnej poruszać się po stale zmieniającym się krajobrazie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnych praktyk biznesowych.

Terminy takie jak „zrównoważony”, „zielony”, „net zero” i „neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla” służące do opisywania technologii, usług i produktów w branży reklamy cyfrowej zyskały ostatnio na popularności, co sprawia, że coraz ważniejsze dla firm jest zrozumienie ważności tego typu etykiet.

Wraz z rozwojem praktyk greenwashingu, w ramach, których składane są fałszywe lub wprowadzające w błąd twierdzenia dotyczące działań na rzecz ochrony środowiska, kluczowe znaczenie dla firm ma zachowanie należytej staranności przy ocenie twierdzeń dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz przy wyborze partnerów, z którymi chcą współpracować.

Rządowe organy regulacyjne również coraz bardziej koncentrują się na zwalczaniu takich praktyk, a firmy muszą zapewniać, że ich decyzje są zgodne z prawdziwymi celami zrównoważonego rozwoju. Przewodnik “Podejmowanie decyzji w zrównoważonym biznesie” został napisany przez członków Komitetu ds. Zrównoważonego Rozwoju działającego przy IAB Europe.

Publikacja zawiera cenne spostrzeżenia i praktyczne wskazówki, które pomogą organizacjom chcącym osiągnąć zrównoważony rozwój w branży reklamy cyfrowej, w dokonywaniu świadomych wyborów. Przewodnik będzie dodatkowo wspierany przez opracowanie bardziej szczegółowych raportów biznesowych i podręczników oraz kart wyników zrównoważonego rozwoju.

Kluczowe obszary omówione w przewodniku obejmują wskazówki dotyczące kwestii środowiskowych, prawodawstwa europejskiego i wytycznych, zasad przeciwdziałania greenwashingu, kwestii społecznych oraz korzyści ekonomicznych wynikających ze zrównoważonego procesu decyzyjnego.

Pełny przewodnik jest dostępny do pobrania tutaj.

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.