IAB Europe publikuje nowy przewodnik po marketingu w grach

11/15/2021
IAB Europe wydał nową publikację „Guide to In-Gaming”, która stanowi wprowadzenie do reklamy w grach. Stworzony przez ekspertów z grupy zadaniowej IAB Europe „Channels and Formats”, omawia różne dostępne formaty oraz sposoby ich kupowania oraz mierzenia, a także kluczowe kwestie i najlepsze praktyki dla kupujących.

Publikacja powstała dzięki współpracy z przedstawicielami firm i agencji: Anzu, GroupM, IAB France, Index Exchange, Oracle Advertising, SmartClip, Triton Digital, Xaxis, oraz Yahoo.

Przewodnik można bezpłatnie pobrać tutaj >

Więcej informacji na temat przewodnika znajduje się na stronie IAB Europe >

Webinar o marketingu w grach – 25 listopada, godz. 12.00 CET

IAB Europe organizuje również webinar, który ma na celu wprowadzenie do tematyki przewodnika i który pozwoli dokładniej zbadać kluczowe możliwości, wyzwania i innowacje w tej zróżnicowanej przestrzeni reklamowej. Posłuchaj ekspertów od reklamy cyfrowej o tym, jak rozwija się In-Gaming i jak marki mogą wykorzystać ten wschodzący kanał. Rejestracja odbywa się tutaj >

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.