IAB Europe publikuje nowy przewodnik po marketingu w grach

11/15/2021
IAB Europe wydał nową publikację „Guide to In-Gaming”, która stanowi wprowadzenie do reklamy w grach. Stworzony przez ekspertów z grupy zadaniowej IAB Europe „Channels and Formats”, omawia różne dostępne formaty oraz sposoby ich kupowania oraz mierzenia, a także kluczowe kwestie i najlepsze praktyki dla kupujących.

Publikacja powstała dzięki współpracy z przedstawicielami firm i agencji: Anzu, GroupM, IAB France, Index Exchange, Oracle Advertising, SmartClip, Triton Digital, Xaxis, oraz Yahoo.

Przewodnik można bezpłatnie pobrać tutaj >

Więcej informacji na temat przewodnika znajduje się na stronie IAB Europe >

Webinar o marketingu w grach – 25 listopada, godz. 12.00 CET

IAB Europe organizuje również webinar, który ma na celu wprowadzenie do tematyki przewodnika i który pozwoli dokładniej zbadać kluczowe możliwości, wyzwania i innowacje w tej zróżnicowanej przestrzeni reklamowej. Posłuchaj ekspertów od reklamy cyfrowej o tym, jak rozwija się In-Gaming i jak marki mogą wykorzystać ten wschodzący kanał. Rejestracja odbywa się tutaj >

 

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.