IAB Europe publikuje nowy przewodnik po marketingu w grach

11/15/2021
IAB Europe wydał nową publikację „Guide to In-Gaming”, która stanowi wprowadzenie do reklamy w grach. Stworzony przez ekspertów z grupy zadaniowej IAB Europe „Channels and Formats”, omawia różne dostępne formaty oraz sposoby ich kupowania oraz mierzenia, a także kluczowe kwestie i najlepsze praktyki dla kupujących.

Publikacja powstała dzięki współpracy z przedstawicielami firm i agencji: Anzu, GroupM, IAB France, Index Exchange, Oracle Advertising, SmartClip, Triton Digital, Xaxis, oraz Yahoo.

Przewodnik można bezpłatnie pobrać tutaj >

Więcej informacji na temat przewodnika znajduje się na stronie IAB Europe >

Webinar o marketingu w grach – 25 listopada, godz. 12.00 CET

IAB Europe organizuje również webinar, który ma na celu wprowadzenie do tematyki przewodnika i który pozwoli dokładniej zbadać kluczowe możliwości, wyzwania i innowacje w tej zróżnicowanej przestrzeni reklamowej. Posłuchaj ekspertów od reklamy cyfrowej o tym, jak rozwija się In-Gaming i jak marki mogą wykorzystać ten wschodzący kanał. Rejestracja odbywa się tutaj >

 

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.