IAB Europe otwiera publiczne konsultacje nt. Transparency & Consent Framework v 2.0

05/08/2019

IAB Europe i IAB Tech Lab otwiera konsultacje publiczne dotyczące najnowszej aktualizacji Transparency & Consent Framework (TCF).  Konsultacje dotyczące wersji 2.0 narzędzia otwarte są do 25 maja 2019.

Transparency & Consent Framework to rozwiązanie open source, które pozwala firmom i konsumentom uzyskać większą kontrolę i dynamiczny wgląd w strony internetowe, które uzyskują dostęp i przetwarzają dane osobowe konsumentów w UE.

TCF v2.0 jest wynikiem pracy grupy roboczej TCF Steering Group IAB Europe, która składa się z ekspertów zarówno ze strony wydawców, firm adtechowych, agencji i organizacji branżowych działających na poziomie UE, a także IAB Tech Lab. Grupa ta wypracowała nowe dokumenty strategiczne i specyfikacje techniczne TCF oparciu o doświadczenia zebrane z rynku (zwłaszcza od wydawców) i rozmowy z krajowymi organami ochrony danych. TCF został zaktualizowany i udoskonalony, by zapewnić użytkownikom lepsze zarządzanie ich wyborami, a wydawcom lepszą kontrolę. Zaimplementowany został uzasadniony interes, jako podstawa prawna przetwarzania danych zgodnie z RODO, wraz z prawem sprzeciwu. Więcej informacji znajduje się w komunikacie prasowym.

Przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska proszeni są o zgłaszanie sugestii do 20.05.2019 do Anny Mazur: a.mazur@iab.org.pl w celu przygotowania jednej wspólnej odpowiedzi.
Konsultacje otwarte są dla wszystkich podmiotów działających na rynku do 25.05.2019

 Zobacz TCFv2.0 i weź udział w  konsultacjach.

Jako część konsultacji IAB Europe zorganizuje również 2 webinary: 7 maja dla wydawców (rejestracja TUTAJ) oraz 8 maja dla przedstawicieli wendorów i CMP (rejestracja TUTAJ). Webinary potrwają ok. 1,5 h i będą składać się z dwóch części – prezentacja CMP v2.0 (ok. 45 min) oraz sesja Q&A (ok. 45 min).

 

 

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.