Huuuge nową firmą członkowską IAB Polska

03/21/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła Huuuge.

Huuuge jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się globalnych producentów i wydawców gier mobilnych typu free-to-play. Wizja Spółki zakłada umożliwienie interakcji użytkownikom gier mobilnych, a jej misją jest zaoferowanie miliardom ludzi wspólnej rozrywki. Gry Huuuge dają rozrywkę milionom graczy miesięcznie ze wszystkich krajów i są dostępne w 17 językach. Huuuge zatrudnia ponad 600 pracowników w biurach na całym świecie. Od lutego 2021 akcje Huuuge są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.