home.pl w gronie firm członkowskich IAB Polska

07/13/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza home.pl - największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych.

Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl

Misje i wizje home.pl oraz IAB Polska mają wiele punktów stycznych, a nasze partnerstwo jest tego naturalną konsekwencją. Chcemy wspólnie wspierać użytkowników Internetu, promować sieć jako miejsce rozwoju firm, nauki i badań, a także wspierać inicjatywy mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa w cyfrowym świecie. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy i wymianie doświadczeń pomiędzy home.pl oraz IAB Polska zrodzą się pomysły, które przełożą się na sukcesy internetowe kolejnych polskich przedsiębiorców – mówi Magdalenda Chudzikiewicz, członkini zarządu i szefowa Pionu Komercyjnego w home.pl

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.