Jako część globalnej grupy IONOS, home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl oraz homecloud.pl
Misje i wizje home.pl oraz IAB Polska mają wiele punktów stycznych, a nasze partnerstwo jest tego naturalną konsekwencją. Chcemy wspólnie wspierać użytkowników Internetu, promować sieć jako miejsce rozwoju firm, nauki i badań, a także wspierać inicjatywy mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa w cyfrowym świecie. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy i wymianie doświadczeń pomiędzy home.pl oraz IAB Polska zrodzą się pomysły, które przełożą się na sukcesy internetowe kolejnych polskich przedsiębiorców – mówi Magdalenda Chudzikiewicz, członkini zarządu i szefowa Pionu Komercyjnego w home.pl
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.