Grupa Good One dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska

03/24/2023
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Good One to polska grupa marketingowa, świadcząca profesjonalne usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Obejmuje siedem wysoko wyspecjalizowanych agencji, tworzących spójną, dopełniającą się całość. Łączy prawdziwych pasjonatów reklamy, specjalistów SEO i SEM, kreatywnych twórców graficznych, expertów PR-u, znawców social mediów i influencer marketingu. Przy pomocy tożsamych wartości, wyznaczających standardy codziennej pracy każdej jednostki, gromadzi wszystkich wokół wspólnego celu – efektywnego i kompleksowego wsparcia każdej marki, niezależnie od jej potrzeb. 

Rozległy i wciąż zmieniający się świat marketingu nie zna granic, nie wykazuje jednostajnego tempa, czy dookreślonego kierunku rozwoju. Jedynym sposobem na zrozumienie tej dynamiki, jest strategiczne tworzenie i obserwowanie zespołu, złożonego ze znakomitych specjalistów z różnych obszarów reklamy. Jesteśmy pewni, że każda osoba należąca do naszej grupy Good One, może wiele wnieść do IAB Polska. Między naszymi agencjami od lat występuje nieustanna, wewnętrzna wymiana doświadczeń i wiedzy. Chyba właśnie ta wieloletnia praktyka spowodowała, że tak mocno cenimy sobie zdanie kolegów i koleżanek z branży. Dzięki temu z olbrzymią nadzieją przystępujemy do stowarzyszenia, które pozwoli nam na wypracowanie jeszcze skuteczniejszych rozwiązań marketingowych. Kamil Mazuruk, właściciel Good One Group.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.