Forum IAB 2022: Digital w czasach kryzysów

04/07/2022
7-8-9 czerwca po raz kolejny spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska. Forum IAB 2022 od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad siedemdziesięciu prezentacjach uznanych branżowych ekspertów. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.”.

Podczas tegorocznej edycji czeka nas szereg zmian – konferencja będzie trwała aż 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej! Zapraszamy do udziału stacjonarnego, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie — liczba biletów jest ograniczona. Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — w ofercie są również bilety online.

Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca jej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, ale odbijają się też szerokim echem w świecie online. Stawiamy tezę, że ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, ale dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju.

O tym właśnie chcemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji Forum IAB.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych. Piotr Kociszewski, DBI – Havas Media Group
  • Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania “brand purpose” a rachunek biznesowy. Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI. Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith
  • NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto? Michał Guzowski, [m]Spark i Jarosław Pająk, GroupM
  • Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową. Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery i Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu
  • Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital. Paweł Lewandowski, MediaCom, Dobromir Ciaś, ABTShield
  • I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców. Kamil Bolek, LTTM
  • MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski? Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe
  • Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą Michał Protasiuk, Google, Michał Zajdel, Kantar
  • Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro. Krzysztof Andrzejczak, Allegro, Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home
  • Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD. Joanna Kopeć, Nielsen
  • Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką. Marta Perwenis, T-Mobile i Bartłomiej Trośniak, Performics
  • Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo? Filip Beźnicki, Havas Media Group
  • Metaverse 2.0, czyli wszystko już było. Piotr Bombol, Gameset (Grupa LTTM)
  • Kreatywność w świecie bez ciasteczek. Magda Wójtowicz, Google
  • Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista. Rafał Madajczak, Agora

…i ponad 60 pozostałych prelegentów!

Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/program-2022/

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: forumiab.pl/bilety/

Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i online.

W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

W ramach wejściówki online otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory
Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ
Patroni medialni: NowyMarketing, gazeta.pl, Marketer+, naTemat, Wirtualna Polska

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl.

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!