Falou dołącza do IAB Polska

07/11/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Falou - agencja zmieniająca zasady gry w świecie influencer marketingu i social mediów.

Falou wspiera markę w całym procesie analizy dotychczasowych działań, tworzenia strategii komunikacji i dobrania odpowiednich influencerów. A na koniec wciela całą kampanię w życie i podsumowuje jej wyniki. Dzięki temu potencjalni klienci mogą „dotknąć” brandu, poznać go i zrozumieć. Cały proces służy marce i jej korzyściom, takim jak zwiększenie świadomości czy sprzedaży. Płyń z Falou i wciel w życie strategię komunikacji swojej marki. 

Świat influencer marketingu jest podatny na ciągłe zmiany – zarówno te naturalne, wynikające z niezliczonych interakcji pomiędzy samymi twórcami, ich stycznością ze światem agencyjnym oraz zmianami technologicznymi, jak i te zewnętrzne podyktowane przez branżę oraz organy legislacyjne. W mojej opinii IAB jest organizacją mającą istotny i realny udział w tych zmianach, dlatego też wkraczając w jej szeregi jestem szczęśliwy, że nasza agencja również będzie mogła przyczynić się do współtworzenia lepszej przyszłości tego środowiska – mówi Patryk Trzaska, Prezes Zarządu Falou

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.