Falou dołącza do IAB Polska

07/11/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Falou - agencja zmieniająca zasady gry w świecie influencer marketingu i social mediów.

Falou wspiera markę w całym procesie analizy dotychczasowych działań, tworzenia strategii komunikacji i dobrania odpowiednich influencerów. A na koniec wciela całą kampanię w życie i podsumowuje jej wyniki. Dzięki temu potencjalni klienci mogą „dotknąć” brandu, poznać go i zrozumieć. Cały proces służy marce i jej korzyściom, takim jak zwiększenie świadomości czy sprzedaży. Płyń z Falou i wciel w życie strategię komunikacji swojej marki. 

Świat influencer marketingu jest podatny na ciągłe zmiany – zarówno te naturalne, wynikające z niezliczonych interakcji pomiędzy samymi twórcami, ich stycznością ze światem agencyjnym oraz zmianami technologicznymi, jak i te zewnętrzne podyktowane przez branżę oraz organy legislacyjne. W mojej opinii IAB jest organizacją mającą istotny i realny udział w tych zmianach, dlatego też wkraczając w jej szeregi jestem szczęśliwy, że nasza agencja również będzie mogła przyczynić się do współtworzenia lepszej przyszłości tego środowiska – mówi Patryk Trzaska, Prezes Zarządu Falou

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.