Falou dołącza do IAB Polska

07/11/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Falou - agencja zmieniająca zasady gry w świecie influencer marketingu i social mediów.

Falou wspiera markę w całym procesie analizy dotychczasowych działań, tworzenia strategii komunikacji i dobrania odpowiednich influencerów. A na koniec wciela całą kampanię w życie i podsumowuje jej wyniki. Dzięki temu potencjalni klienci mogą „dotknąć” brandu, poznać go i zrozumieć. Cały proces służy marce i jej korzyściom, takim jak zwiększenie świadomości czy sprzedaży. Płyń z Falou i wciel w życie strategię komunikacji swojej marki. 

Świat influencer marketingu jest podatny na ciągłe zmiany – zarówno te naturalne, wynikające z niezliczonych interakcji pomiędzy samymi twórcami, ich stycznością ze światem agencyjnym oraz zmianami technologicznymi, jak i te zewnętrzne podyktowane przez branżę oraz organy legislacyjne. W mojej opinii IAB jest organizacją mającą istotny i realny udział w tych zmianach, dlatego też wkraczając w jej szeregi jestem szczęśliwy, że nasza agencja również będzie mogła przyczynić się do współtworzenia lepszej przyszłości tego środowiska – mówi Patryk Trzaska, Prezes Zarządu Falou

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.