Falou dołącza do IAB Polska

07/11/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Falou - agencja zmieniająca zasady gry w świecie influencer marketingu i social mediów.

Falou wspiera markę w całym procesie analizy dotychczasowych działań, tworzenia strategii komunikacji i dobrania odpowiednich influencerów. A na koniec wciela całą kampanię w życie i podsumowuje jej wyniki. Dzięki temu potencjalni klienci mogą „dotknąć” brandu, poznać go i zrozumieć. Cały proces służy marce i jej korzyściom, takim jak zwiększenie świadomości czy sprzedaży. Płyń z Falou i wciel w życie strategię komunikacji swojej marki. 

Świat influencer marketingu jest podatny na ciągłe zmiany – zarówno te naturalne, wynikające z niezliczonych interakcji pomiędzy samymi twórcami, ich stycznością ze światem agencyjnym oraz zmianami technologicznymi, jak i te zewnętrzne podyktowane przez branżę oraz organy legislacyjne. W mojej opinii IAB jest organizacją mającą istotny i realny udział w tych zmianach, dlatego też wkraczając w jej szeregi jestem szczęśliwy, że nasza agencja również będzie mogła przyczynić się do współtworzenia lepszej przyszłości tego środowiska – mówi Patryk Trzaska, Prezes Zarządu Falou

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.