Execon dołącza do IAB Polska

01/31/2020
Execon od 2012 roku aktywnie wspiera rozwój oraz transformację platform ecommerce i systemów wsparcia klienta na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej.

Miło nam zakomunikować, że agencja Execon przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Execon od 2012 roku aktywnie wspiera rozwój oraz transformację platform ecommerce i systemów wsparcia klienta na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej. Dostarczają usługi konsultingu i doradztwa, optymalizacji procesów oraz zaawansowanej analityki. Dobierają technologie do potrzeb biznesowych, realizujemy wdrożenia i zapewniają ciągłość działania systemów IT, efektywnie wspierając procesy biznesowe naszych Klientów.

Execon od wielu lat wspiera firmy w rozwoju eCommerce i digitalizacji procesów. Dzięki cyfrowej transformacji, nasi klienci mogą działać bardziej efektywnie i skuteczniej konkurować na wymagającym rynku. Dostarczane przez nas usługi w oparciu o Abee Cloud zwiększają konwersję i efektywność pozyskanych leadów, optymalizując sprzedaż internetową. Jestem głęboko przekonany, że dołączając do zacnego grona IAB Polska, dzieląc się naszymi doświadczeniami, czynnie wesprzemy dynamiczny rozwój rynku eCommerce w Polsce. – komentuje Artur Lempkowski, Prezes Execon.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.