Execon dołącza do IAB Polska

01/31/2020
Execon od 2012 roku aktywnie wspiera rozwój oraz transformację platform ecommerce i systemów wsparcia klienta na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej.

Miło nam zakomunikować, że agencja Execon przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Execon od 2012 roku aktywnie wspiera rozwój oraz transformację platform ecommerce i systemów wsparcia klienta na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej. Dostarczają usługi konsultingu i doradztwa, optymalizacji procesów oraz zaawansowanej analityki. Dobierają technologie do potrzeb biznesowych, realizujemy wdrożenia i zapewniają ciągłość działania systemów IT, efektywnie wspierając procesy biznesowe naszych Klientów.

Execon od wielu lat wspiera firmy w rozwoju eCommerce i digitalizacji procesów. Dzięki cyfrowej transformacji, nasi klienci mogą działać bardziej efektywnie i skuteczniej konkurować na wymagającym rynku. Dostarczane przez nas usługi w oparciu o Abee Cloud zwiększają konwersję i efektywność pozyskanych leadów, optymalizując sprzedaż internetową. Jestem głęboko przekonany, że dołączając do zacnego grona IAB Polska, dzieląc się naszymi doświadczeniami, czynnie wesprzemy dynamiczny rozwój rynku eCommerce w Polsce. – komentuje Artur Lempkowski, Prezes Execon.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.