Execon dołącza do IAB Polska

01/31/2020
Execon od 2012 roku aktywnie wspiera rozwój oraz transformację platform ecommerce i systemów wsparcia klienta na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej.

Miło nam zakomunikować, że agencja Execon przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Execon od 2012 roku aktywnie wspiera rozwój oraz transformację platform ecommerce i systemów wsparcia klienta na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej. Dostarczają usługi konsultingu i doradztwa, optymalizacji procesów oraz zaawansowanej analityki. Dobierają technologie do potrzeb biznesowych, realizujemy wdrożenia i zapewniają ciągłość działania systemów IT, efektywnie wspierając procesy biznesowe naszych Klientów.

Execon od wielu lat wspiera firmy w rozwoju eCommerce i digitalizacji procesów. Dzięki cyfrowej transformacji, nasi klienci mogą działać bardziej efektywnie i skuteczniej konkurować na wymagającym rynku. Dostarczane przez nas usługi w oparciu o Abee Cloud zwiększają konwersję i efektywność pozyskanych leadów, optymalizując sprzedaż internetową. Jestem głęboko przekonany, że dołączając do zacnego grona IAB Polska, dzieląc się naszymi doświadczeniami, czynnie wesprzemy dynamiczny rozwój rynku eCommerce w Polsce. – komentuje Artur Lempkowski, Prezes Execon.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.