E-commerce, lojalność, customer journey. Konferencja Shopper Day 2021 już 26 października!

10/05/2021
Jak budować lojalność w środowisku omnichannel? Gdzie jest miejsce na rozwój handlu offline? I jak wykorzystać „śmierć” 3rd party cookies? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią detaliści, marketerzy, badacze i specjaliści e-commerce już 26 października 2021 r. podczas konferencji Shopper Day 2021. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

Tegoroczna edycja wydarzenia jest dedykowana zmianom i nowościom w e-commerce, programom lojalnościowym oraz rozwiązaniom technologicznym w handlu fizycznym.

Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w obrębie w/w bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.

Jako keynote speaker wystąpi najbardziej uznany na rynku specjalista od budowania lojalności – Adam Nowak, global loyalty leader w IKEA, autor sukcesu programu IKEA Family na wielu rynkach. Wśród prelegentów znajdą się także m.in. Łukasz Sztuczyński, ekspert, GroupM, Carlos A. Silván, dyrektor generalny, Glovo Polska czy Jacek Celiński, head of e-commerce, Havas Media Group.

Konferencja Shopper Day jest dla wszystkich, którzy chcą efektywnie prowadzić działania e-commerce, promować marki w handlu online, budować lojalność konsumentów w retailu online oraz tradycyjnym. Zapraszamy marketerów, domy mediowe, agencje, wydawców internetowych, firmy performance marketingowe oraz samych retailerów na to wyjątkowe spotkanie. Zaczerpnijcie inspiracji, poznajcie najciekawsze case’y, aby Wasz biznes rozwijał się jeszcze szybciej! –  mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu “Media Marketing Polska”.

Pełna lista prelegentów i program spotkania: www.shopperday.pl

 —————–

„Media Marketing Polska” to magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

“Handel” to wiodące czasopismo w branży FMCG. Na rynku od ponad 25 lat.
Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych, sieci, hurtowni oraz producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami I trendami na rynku detalicznym I hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. Porusza też zagadnienia biznesowe dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa czy marketingu.

Wydawcą miesięcznika „Media Marketing Polska”, „MMPOnline”, „Handel”, „Handel Extra” i „Food Service”/Ouichef.pl jest VFP Communications LTD (część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group jednego z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie); dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media/Agencje, FMCG, HoReCa.  VFP Communications jest też organizatorem branżowych konferencji oraz konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG – Hit Handlu.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.