Dzień Zdrowia Psychicznego dla branży komunikacji marketingowej

10/03/2023
10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Chcielibyśmy, aby stał się bardzo ważnym dniem dla naszej branży, ponieważ – zgodnie z najnowszymi wynikami badania Global DEI Census, które wkrótce ogłosimy – aż 51% osób pracujących w komunikacji marketingowej, tak po stronie agencji, jak i klientów, deklaruje, że jest bardzo zestresowanych w pracy, zaś 42% uważa, że praca ma negatywny wpływ na zdrowie fizyczne.

Dlatego dołączamy do obchodów i zachęcamy Was do włączenia się, jako firmy, do projektu i udzielenia pracownikom wolnego w związku z organizowanym wydarzeniem. 10 października br. osoby pracujące w komunikacji marketingowej będą mogły wziąć bezpłatnie udział w sesjach jogi i ćwiczeniach z oddychania, a także posadzić rośliny.

Działania te zainicjowane przez SAR realizowane są we współpracy z Zarządem Zieleni m.st. Warszawa. IAB Polska wraz z innymi organizacjami branżowymi – IAA Polska i  Polska Organizacja Reklamodawców (POR) – dołącza do tej akcji!

Zapraszamy serdecznie wszystkich z branży do udziału w tym wydarzeniu. To doskonała okazja, aby zadbać zarówno o swoje ciało, jak i umysł.
Jak możecie się włączyć?
Dołączcie do inicjatywy i wraz ze swoimi pracownikami celebrujcie Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego podczas naszej akcji. W ramach działań odbędą się zajęcia jogi i ćwiczenia oddechowe w Przystani Warszawa (w zależności od pogody na zewnątrz lub wewnątrz) oraz sadzenie roślin w Parku Praskim.
Harmonogram:
Przystań Warszawa
14:00-14:40 zajęcia jogi
15:00-15:40 ćwiczenia oddychania
16:00-16:40 zajęcia jogi
Park Praski
Sadzenie roślin
10:00-13:00

Dołącz do wydarzenia na Facebooku >>

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.