Dołącz do jury IAB MIXX Awards 2022. Nabór otwarty!

07/14/2022
IAB Polska ogłasza nabór do Jury konkursu IAB MIXX Awards 2022! Szukamy osób, które zapewnią  napływ wiedzy i nowych perspektyw. Zgłosić może się każdy, jednak wymagamy rekomendacji firmy członkowskiej IAB Polska (imię i nazwisko osoby rekomendującej oraz firmę, którą ta osoba reprezentuje). Zgłoś się, jeśli chcesz razem z nami współtworzyć jeden z najważniejszych konkursów w […]
IAB Polska ogłasza nabór do Jury konkursu IAB MIXX Awards 2022! Szukamy osób, które zapewnią  napływ wiedzy i nowych perspektyw. Zgłosić może się każdy, jednak wymagamy rekomendacji firmy członkowskiej IAB Polska (imię i nazwisko osoby rekomendującej oraz firmę, którą ta osoba reprezentuje). Zgłoś się, jeśli chcesz razem z nami współtworzyć jeden z najważniejszych konkursów w branży e-marketingowej w Polsce! Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem TEGO FORMULARZA,  w którym należy podać podstawowe informacje o sobie, swoim doświadczeniu zawodowym i w roli jurorskiej w innych konkursach. Przedstawiamy wstępny harmonogram prac jury: 
  • 07.09.2022 – spotkanie inicjujące prace Jury (stacjonarne)
  • 15.09-03.10.2022 – dostęp do kampanii online – I etap głosowania
  • 20.09.2022 – spotkanie kalibracyjne (opcjonalne)
  • 11-14.10.2022 – głosowanie jury II tura (spotkania stacjonarne bez możliwości zdalnego dołączenia)
  • 18.10.2022 – głosowanie jury na dokonania (dom, agencja, reklamodawca roku)
  • druga połowa listopada – gala konkursowa
Na zgłoszenia czekamy do 5 sierpnia 2022r. włącznie. Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się bezpośrednio. Więcej o IAB MIXX Awards 2022: https://mixx-awards.pl

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.