Dołącz do jury IAB MIXX Awards 2022. Nabór otwarty!

07/14/2022
IAB Polska ogłasza nabór do Jury konkursu IAB MIXX Awards 2022! Szukamy osób, które zapewnią  napływ wiedzy i nowych perspektyw. Zgłosić może się każdy, jednak wymagamy rekomendacji firmy członkowskiej IAB Polska (imię i nazwisko osoby rekomendującej oraz firmę, którą ta osoba reprezentuje). Zgłoś się, jeśli chcesz razem z nami współtworzyć jeden z najważniejszych konkursów w […]
IAB Polska ogłasza nabór do Jury konkursu IAB MIXX Awards 2022! Szukamy osób, które zapewnią  napływ wiedzy i nowych perspektyw. Zgłosić może się każdy, jednak wymagamy rekomendacji firmy członkowskiej IAB Polska (imię i nazwisko osoby rekomendującej oraz firmę, którą ta osoba reprezentuje). Zgłoś się, jeśli chcesz razem z nami współtworzyć jeden z najważniejszych konkursów w branży e-marketingowej w Polsce! Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem TEGO FORMULARZA,  w którym należy podać podstawowe informacje o sobie, swoim doświadczeniu zawodowym i w roli jurorskiej w innych konkursach. Przedstawiamy wstępny harmonogram prac jury: 
  • 07.09.2022 – spotkanie inicjujące prace Jury (stacjonarne)
  • 15.09-03.10.2022 – dostęp do kampanii online – I etap głosowania
  • 20.09.2022 – spotkanie kalibracyjne (opcjonalne)
  • 11-14.10.2022 – głosowanie jury II tura (spotkania stacjonarne bez możliwości zdalnego dołączenia)
  • 18.10.2022 – głosowanie jury na dokonania (dom, agencja, reklamodawca roku)
  • druga połowa listopada – gala konkursowa
Na zgłoszenia czekamy do 5 sierpnia 2022r. włącznie. Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się bezpośrednio. Więcej o IAB MIXX Awards 2022: https://mixx-awards.pl

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.