Dobry Przetarg w nowej odsłonie – ruszył serwis promujący standardy Białej Księgi.

09/23/2019
Ruszył serwis Dobry Przetarg, będący platformą Dialogu Branżowego Reklamodawcy-Agencje i promujący standardy zawarte w Białej Księdze Branży Komunikacji Marketingowej. Inicjatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, natomiast IAB Polska jest partnerem przedsięwzięcia.

Ruszył serwis Dobry Przetarg, będący platformą Dialogu Branżowego Reklamodawcy-Agencje i promujący standardy zawarte w Białej Księdze Branży Komunikacji Marketingowej. Inicjatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, natomiast IAB Polska jest partnerem przedsięwzięcia. 

Serwis promuje standardy i efektywne biznesowo praktyki, dostarcza danych i narzędzi do przeprowadzenia przetargów w różnych kategoriach marketingowych. Istotną funkcją nowego serwisu jest możliwość zgłaszania zarówno przez Klientów, jak i przez Agencje, odbiegających od standardów praktyk. Tak rozumiany „watchdog” branży reklamowej ma wspierać wspólną odpowiedzialność Reklamodawców i Agencji za standardy współpracy. Zgłoszenia nie będą widoczne dla każdego użytkownika strony, ale trafiać będę do SAR i PSML. Dzięki pozostawionej informacji możliwe będzie podjęcie działania edukacyjne i promocyjne w zakresie standardów. Proces zgłoszeń spełniać będzie zasady poufności i ochrony danych wrażliwych.

Podpisanie standardów zawartych w Białej Księdze oznacza deklarację ich promowania i stosowania w codziennych działaniach biznesowych. Oznacza także zobowiązanie do partnerskiej współpracy z kontrahentami, wzajemną komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz szukanie rozwiązań w sytuacji jakichkolwiek trudności przy realizacji dobrych praktyk. Podpisanie Białej Księgi pokazuje gotowość firmy do spełniania najwyższych norm zarówno przy nawiązywaniu relacji biznesowej (przetargi) jak i przy współpracy z dostawcami. Biała Księga to zbiór dobrych praktyk oraz narzędzi opracowany w Dialogu Branżowym przez ekspertów ze strony Agencji i Reklamodawców. Jej podpisanie i wdrożenie jest wyrazem wspólnej odpowiedzialności branży reklamowej za koszty, efektywność i jakość współpracy. Pierwszym sygnatariuszem Białej Księgi została firma Wedel.

Więcej informacji na: www.dobryprzetarg.com.pl

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.