Do grona firm członkowskich przystępuje Performance Media

10/11/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła Performance Media - niezależna agencja marketingu internetowego działająca w Polsce od 2004.

Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.

Posiada certyfikację Google i jest w czołówce jego największych partnerów w obszarze CEE. Ściśle współpracuje z Facebookiem oraz jako jedna z pierwszych agencji marketingowych w Polsce została partnerem TikToka.

Za przeprowadzone kampanie wielokrotnie nagradzana była prestiżowymi nagrodami branżowymi takimi jak, Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow.

Cieszymy się, że powracamy do grona członków IAB Polska. Ostatnie lata, stały dla nas mocno pod znakiem rozwoju kompetencji 360.

Dziś pracujemy z Klientami w obszarach zarówno mediów, strategii komunikacji, contentu, jak i kreacji. Ponadto wciąż intensywnie rozwijamy sektor narzędzi technologiczny w zakresie zakupu mediów dla Klientów globalnych. Stworzyliśmy unikatowe narzędzia, które zostały docenione przez kilku największych światowych reklamodawców.

Liczymy na owocną i inspirującą wymianę doświadczeń podczas odpowiednich grup roboczych – skomentował Adam Oskaldowicz, prezes Performance Media.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.