Do grona firm członkowskich przystępuje Performance Media

10/11/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła Performance Media - niezależna agencja marketingu internetowego działająca w Polsce od 2004.

Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.

Posiada certyfikację Google i jest w czołówce jego największych partnerów w obszarze CEE. Ściśle współpracuje z Facebookiem oraz jako jedna z pierwszych agencji marketingowych w Polsce została partnerem TikToka.

Za przeprowadzone kampanie wielokrotnie nagradzana była prestiżowymi nagrodami branżowymi takimi jak, Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow.

Cieszymy się, że powracamy do grona członków IAB Polska. Ostatnie lata, stały dla nas mocno pod znakiem rozwoju kompetencji 360.

Dziś pracujemy z Klientami w obszarach zarówno mediów, strategii komunikacji, contentu, jak i kreacji. Ponadto wciąż intensywnie rozwijamy sektor narzędzi technologiczny w zakresie zakupu mediów dla Klientów globalnych. Stworzyliśmy unikatowe narzędzia, które zostały docenione przez kilku największych światowych reklamodawców.

Liczymy na owocną i inspirującą wymianę doświadczeń podczas odpowiednich grup roboczych – skomentował Adam Oskaldowicz, prezes Performance Media.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.