Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK

05/10/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK. Skivak to niezależna agencja kreatywna, tworząca niesieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. W ostatnich latach intensywnie rozwijamy zarówno ofertę, jak i oddziały zagraniczne. Wiąże się to z rozwojem kompetencji i rozbudową zespołów, zatem […]

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK.

Skivak to niezależna agencja kreatywna, tworząca niesieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu.

W ostatnich latach intensywnie rozwijamy zarówno ofertę, jak i oddziały zagraniczne. Wiąże się to z rozwojem kompetencji i rozbudową zespołów, zatem dołączenie do IAB i korzystanie
z narzędzi, które oferuje, jest dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju.

– mówi Joanna Świdecka, New Business Manager.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.