Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK

05/10/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK. Skivak to niezależna agencja kreatywna, tworząca niesieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. W ostatnich latach intensywnie rozwijamy zarówno ofertę, jak i oddziały zagraniczne. Wiąże się to z rozwojem kompetencji i rozbudową zespołów, zatem […]

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK.

Skivak to niezależna agencja kreatywna, tworząca niesieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu.

W ostatnich latach intensywnie rozwijamy zarówno ofertę, jak i oddziały zagraniczne. Wiąże się to z rozwojem kompetencji i rozbudową zespołów, zatem dołączenie do IAB i korzystanie
z narzędzi, które oferuje, jest dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju.

– mówi Joanna Świdecka, New Business Manager.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.