Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja Brand Extension

05/17/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma agencja Brand Extension.

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma agencja Brand Extension.

Brand Extension to niezależna agencja mediowa wyspecjalizowana w tworzeniu strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej 360° oraz planowaniu i zakupie każdego rodzaju mediów. Połączenie tych dwóch funkcji sprawia, że posiadają wyjątkowe zrozumienie perspektywy Klienta i świadomość jego oczekiwań oraz kompetencje i środki do ich realizacji.

„Bardzo cieszymy się że staliśmy się częścią społeczności IAB Polska.
Zależy nam na stałym rozwoju i rozszerzaniu naszych kompetencji, członkostwo w IAB Polska jest gwarancją budowy solidnego fundamentu wiedzy, wymiany doświadczeń oraz budowania know how, mającego realny wpływ na kształt naszego rynku.
Wierzymy, że obecność Brand Extension w strukturach IAB Polska będzie kolejnym wartościowym etapem rozwoju oraz wyznaczaniem nowych standardów i wysokiej jakości usług, nie tylko dla naszej firmy, ale i dla całego na rynku reklamy. Łączą nas te same wartości.

Dołączając do IAB Polska i stale inwestując w rozwój Brand Extension, chcemy dostarczać naszym Klientom najwyższą jakość usług, zgodną z obowiązującymi trendami jednocześnie nie zapominając o konsumentach. Takie działanie wymaga ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, a dzięki wspólnej pracy w ramach IAB Polska jest to możliwe do osiągnięcia.”

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.