Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja Brand Extension

05/17/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma agencja Brand Extension.

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma agencja Brand Extension.

Brand Extension to niezależna agencja mediowa wyspecjalizowana w tworzeniu strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej 360° oraz planowaniu i zakupie każdego rodzaju mediów. Połączenie tych dwóch funkcji sprawia, że posiadają wyjątkowe zrozumienie perspektywy Klienta i świadomość jego oczekiwań oraz kompetencje i środki do ich realizacji.

“Bardzo cieszymy się że staliśmy się częścią społeczności IAB Polska.
Zależy nam na stałym rozwoju i rozszerzaniu naszych kompetencji, członkostwo w IAB Polska jest gwarancją budowy solidnego fundamentu wiedzy, wymiany doświadczeń oraz budowania know how, mającego realny wpływ na kształt naszego rynku.
Wierzymy, że obecność Brand Extension w strukturach IAB Polska będzie kolejnym wartościowym etapem rozwoju oraz wyznaczaniem nowych standardów i wysokiej jakości usług, nie tylko dla naszej firmy, ale i dla całego na rynku reklamy. Łączą nas te same wartości.

Dołączając do IAB Polska i stale inwestując w rozwój Brand Extension, chcemy dostarczać naszym Klientom najwyższą jakość usług, zgodną z obowiązującymi trendami jednocześnie nie zapominając o konsumentach. Takie działanie wymaga ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, a dzięki wspólnej pracy w ramach IAB Polska jest to możliwe do osiągnięcia.”

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.