Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja Oxymoron

10/22/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Oxymoron.

Oxymoron to  dynamicznie rozwijająca się agencja kreatywna działająca przede wszystkim w obszarze digital marketingu.

Do przystąpienia do IAB Polska zmotywowało nas wiele czynników, wśród których znajduje się, między innymi, możliwość zacieśnionej i wielopłaszczyznowej współpracy z podmiotami z branży internetowej. Chcemy by ta kooperacja realizowała się na wielu płaszczyznach – od popularyzacji digital marketingu i demonstrowania jego możliwości przed szeroką publicznością, poprzez promowanie międzynarodowych standardów, aż po współtworzenie badań internetowych.

 

Zrzeszenie w Związku jest też portalem do bardziej efektywnej działalności na rzecz ochrony praw i interesów zrzeszonych agencji. Naszym celem jest wspólna praca z innymi podmiotami z branży w kierunku wypracowania dobrych praktyk oraz standardów, dzięki którym praca koncepcyjna i kreatywna będzie nie tylko respektowana, ale też należycie i kompleksowo chroniona.

 

W Oxymoronie zdajemy sobie sprawę, że bycie on top of things wymaga ciągłego rozwoju. Przynależność do IAB Polska umożliwia branie udziału w szkoleniach i seminariach zwiększających kompetencje oraz w branżowych wydarzeniach organizowanych przez Związek Pracodawców Branży Internetowej. Te możliwości są ważne i dla nas, i dla naszych klientów.

 

Liczymy na to, że nasze ponad dziesięcioletnie doświadczenie i pasja staną się wartościowym uzupełnieniem dla działalności Związku.  – komentuje Łukasz Kazek, współzałożyciel Oxymoron.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.