Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja Oxymoron

10/22/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Oxymoron.

Oxymoron to  dynamicznie rozwijająca się agencja kreatywna działająca przede wszystkim w obszarze digital marketingu.

Do przystąpienia do IAB Polska zmotywowało nas wiele czynników, wśród których znajduje się, między innymi, możliwość zacieśnionej i wielopłaszczyznowej współpracy z podmiotami z branży internetowej. Chcemy by ta kooperacja realizowała się na wielu płaszczyznach – od popularyzacji digital marketingu i demonstrowania jego możliwości przed szeroką publicznością, poprzez promowanie międzynarodowych standardów, aż po współtworzenie badań internetowych.

 

Zrzeszenie w Związku jest też portalem do bardziej efektywnej działalności na rzecz ochrony praw i interesów zrzeszonych agencji. Naszym celem jest wspólna praca z innymi podmiotami z branży w kierunku wypracowania dobrych praktyk oraz standardów, dzięki którym praca koncepcyjna i kreatywna będzie nie tylko respektowana, ale też należycie i kompleksowo chroniona.

 

W Oxymoronie zdajemy sobie sprawę, że bycie on top of things wymaga ciągłego rozwoju. Przynależność do IAB Polska umożliwia branie udziału w szkoleniach i seminariach zwiększających kompetencje oraz w branżowych wydarzeniach organizowanych przez Związek Pracodawców Branży Internetowej. Te możliwości są ważne i dla nas, i dla naszych klientów.

 

Liczymy na to, że nasze ponad dziesięcioletnie doświadczenie i pasja staną się wartościowym uzupełnieniem dla działalności Związku.  – komentuje Łukasz Kazek, współzałożyciel Oxymoron.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.