Media Maker to eksperci, którzy od ponad 15 lat dostarczają rozwiązania marketingu 360⁰. Skupiają się na wyniku biznesowym klientów i projektują kampanie „made to measure”. Promują holistycznie podejście do projektów i chcą być kojarzeni z najwyższą jakością usług. Klientów wspierają na każdym etapie kampanii i biorą odpowiedzialność za prowadzone działania. Narzędzia i kanały dobierają tak, aby dotrzeć do jakościowej widowni i osiągać założone cele.
Dołączamy do IAB Polska, bo chcemy mieć realny wpływ na to, w jakim kierunku rozwijać się będzie rynek reklamy w Polsce. Od wielu lat zajmujemy się efektywną realizacją projektów reklamowych na rynku polskim i zagranicznym. Do każdej kampanii podchodzimy indywidualnie – od określenia celu, przez wybór odpowiedniej grupy docelowej, skutecznych narzędzi, aż po jakościowe analizy.
Dzięki temu z sukcesami realizujemy oczekiwania (i KPI) naszych klientów. Chcemy dzielić się z Wami swoim doświadczeniem i jednocześnie uczyć się od najlepszych. – mówi Tomasz Kowalczyk, Managing Director Media Maker.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.