Do firm członkowskich IAB Polska przystępuje Media Maker

03/09/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił dom mediowy Media Maker.

Media Maker to eksperci, którzy od ponad 15 lat dostarczają rozwiązania marketingu 360⁰. Skupiają się na wyniku biznesowym klientów i projektują kampanie „made to measure”. Promują holistycznie podejście do projektów i chcą być kojarzeni z najwyższą jakością usług. Klientów wspierają na każdym etapie kampanii i biorą odpowiedzialność za prowadzone działania. Narzędzia i kanały dobierają tak, aby dotrzeć do jakościowej widowni i osiągać założone cele.  

Dołączamy do IAB Polska, bo chcemy mieć realny wpływ na to, w jakim kierunku rozwijać się będzie rynek reklamy w Polsce. Od wielu lat zajmujemy się efektywną realizacją projektów reklamowych na rynku polskim i zagranicznym. Do każdej kampanii podchodzimy indywidualnie – od określenia celu, przez wybór odpowiedniej grupy docelowej, skutecznych narzędzi, aż po jakościowe analizy.
Dzięki temu z sukcesami realizujemy oczekiwania (i KPI) naszych klientów. Chcemy dzielić się z Wami swoim doświadczeniem i jednocześnie uczyć się od najlepszych. – mówi Tomasz Kowalczyk, Managing Director Media Maker.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.