Do firm członkowskich IAB Polska przystępuje Media Maker

03/09/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił dom mediowy Media Maker.

Media Maker to eksperci, którzy od ponad 15 lat dostarczają rozwiązania marketingu 360⁰. Skupiają się na wyniku biznesowym klientów i projektują kampanie „made to measure”. Promują holistycznie podejście do projektów i chcą być kojarzeni z najwyższą jakością usług. Klientów wspierają na każdym etapie kampanii i biorą odpowiedzialność za prowadzone działania. Narzędzia i kanały dobierają tak, aby dotrzeć do jakościowej widowni i osiągać założone cele.  

Dołączamy do IAB Polska, bo chcemy mieć realny wpływ na to, w jakim kierunku rozwijać się będzie rynek reklamy w Polsce. Od wielu lat zajmujemy się efektywną realizacją projektów reklamowych na rynku polskim i zagranicznym. Do każdej kampanii podchodzimy indywidualnie – od określenia celu, przez wybór odpowiedniej grupy docelowej, skutecznych narzędzi, aż po jakościowe analizy.
Dzięki temu z sukcesami realizujemy oczekiwania (i KPI) naszych klientów. Chcemy dzielić się z Wami swoim doświadczeniem i jednocześnie uczyć się od najlepszych. – mówi Tomasz Kowalczyk, Managing Director Media Maker.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.