Do firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja BrandLift

03/04/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja BrandLift.

BrandLift to nowoczesna organizacja marketingu influencerskiego działająca zgodnie z filozofią client first, realizująca kampanie na Instagramie, Tok Toku, You Tube, Pinterest i inne. Firma specjalizuje się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami, jak również najbardziej wpływowymi i opiniotwórczymi postaciami ze świata social mediów. Agencja dysponuje autorską platformą technologiczną zapewniającą m.in. nadzór nad realizacją kampanii w czasie rzeczywistym oraz wykorzystuje światowej klasy narzędzia do weryfikacji influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów. MarTech BrandLift obsługuje m.in.: Beiersdorf, Avon, Hortex, USP, Mars, Nestle, Henkel, Pepco, Rossmann, Aldi, Carrefour, Bausch&Lomb.

Z roku na rok rośnie popularność influencer marketingu. Dziś praca marek z twórcami to mierzalny i odpowiedzialny biznes. Za pomocą nowoczesnych narzędzi realizujemy kampanie, wykorzystując przy tym martechowe rozwiązania. Przystąpienie do IAB daje nam możliwość rozwijania sektora marketingu influencerskiego, a także pracę z głównymi przedstawicielami branży. Cały czas dążymy do profesjonalizacji nowego obszaru sprzedaży produktów oraz usług. Influencer marketing stwarza ku temu odpowiednie możliwości, a z roku na rok jego popularność będzie wzrastać. – komentuje Karina Hertel, partner zarządzająca BrandLift

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.