Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania DIMAQ – międzynarodowego standardu kwalifikacji e-marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska.
Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego. Konkurs otwarty jest także dla autorów prac studiów podyplomowych. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2016 do dnia 31 lipca 2021. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.
Nagrody
- Najlepsza praca magisterska:studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
- Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic online z egzaminem DIMAQ
- Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional online z egzaminem DIMAQ
Harmonogram konkursu
- do 07.2021 – zgłaszanie prac
- 08.2021 – 16.09.2021 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
- 09.2021 – 01.10.2021 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
- 10.2021 – ogłoszenie wyników