Digital Day 2022 organizowany przez IAB Bułgaria już 11 listopada także w wersji online

11/08/2022
W imieniu zespołu IAB Bułgaria mamy przyjemność zaprosić naszych członków i partnerów na konferencję IAB Digital Day Bulgaria 2022. Wydarzenie odbędzie się 11 listopada w Sofii, będzie też transmitowane online.

Wyjątkowa agenda zawiera wielowymiarowe połączenie przedstawicieli wiodących firm z branży i wiedzy akademickiej.  Key note speakerem będzie Global Director for Creative Development at Meta – Fabio Seidl, który przyjedzie z Nowego Jorku specjalnie na ten event. Gośćmi konferencji będą również Global VP of Marketing w Coca-Cola Company, Account Strategist w Google, oraz wiele innych inspirujących postaci. Organizatorzy zapewniają tłumaczenie wystąpień w języku bułgarskim.
Pełny program i link do rejestracji znajduje się tutaj: IAB Bulgaria Digital Day 11.11. – Agenda

Specjalnie dla członków IAB otrzymaliśmy 50% rabatu na zakup biletów zarówno stacjonarnych, jak i na udział zdalny.  Aby uzyskać kod rabatowy prosimy o kontakt z Anną Garwolińską: a.garwolinska@iab.org.pl
Zamówienia biletów realizowane są pod adresem:  office@iabbg.net

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.