DevsElite Group dołącza do IAB Polska

07/27/2020
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza DevsElite Group – spółka z o.o. skupiająca marki wyspecjalizowane w stymulacji przyrostu konkurencyjnej przewagi w biznesie. Od początku istnienia prezentuje szeroki wachlarz usług i produktów, współpracując z małymi, średnimi i dużymi organizacjami działającymi w zróżnicowanych sektorach i gałęziach rynku.

DevsElite Group w branży informatyczno-komputerowej wyróżnia się wyjątkowym połączeniem eksperckiej wiedzy swoich specjalistów, innowacyjności autorskich rozwiązań i najnowocześniejszych technologii. Przystępność i indywidualne podejście do klienta sprawiają, że portfolio projektowe firmy rośnie w imponującym tempie, przy nieustannie zwiększającej się dywersyfikacji ofertowej.

Globalizacja oraz postęp cywilizacyjno-technologiczny sprawił, że skuteczna obecność w Internecie jest kluczowa dla sukcesu firm, bez względu na ich rozmiar. Współczesny klient jest o wiele bardziej świadomy zarówno swoich potrzeb, jak i ewentualnych rozwiązań, więc schematyczna transformacja biznesu przestała wchodzić w rachubę. Jedynie nowoczesne, spersonalizowane i autorskie rozwiązania biznesowe są dziś wyrazem szacunku dla klientów i gwarantem sukcesu dla ich firm. Dołączając do tak prestiżowego Związku, jakim jest IAB Polska, pragniemy wspólnie z innymi firmami członkowskimi budować i wzmacniać renomę polskiej branży internetowej, wykorzystując do tego nasze doświadczenia i rozwiązania sprawdzone w projektach e-commerce, podnoszeniu bezpieczeństwa w IT, programowaniu, projektowaniu graficznym, projektowaniu interfejsów oraz tworzeniu produktów.

Michał Cież & Jarosław Matejek, Współzałożyciele i Członkowie Zarządu DevsElite Group Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.