DevsElite Group dołącza do IAB Polska

07/27/2020
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza DevsElite Group – spółka z o.o. skupiająca marki wyspecjalizowane w stymulacji przyrostu konkurencyjnej przewagi w biznesie. Od początku istnienia prezentuje szeroki wachlarz usług i produktów, współpracując z małymi, średnimi i dużymi organizacjami działającymi w zróżnicowanych sektorach i gałęziach rynku.

DevsElite Group w branży informatyczno-komputerowej wyróżnia się wyjątkowym połączeniem eksperckiej wiedzy swoich specjalistów, innowacyjności autorskich rozwiązań i najnowocześniejszych technologii. Przystępność i indywidualne podejście do klienta sprawiają, że portfolio projektowe firmy rośnie w imponującym tempie, przy nieustannie zwiększającej się dywersyfikacji ofertowej.

Globalizacja oraz postęp cywilizacyjno-technologiczny sprawił, że skuteczna obecność w Internecie jest kluczowa dla sukcesu firm, bez względu na ich rozmiar. Współczesny klient jest o wiele bardziej świadomy zarówno swoich potrzeb, jak i ewentualnych rozwiązań, więc schematyczna transformacja biznesu przestała wchodzić w rachubę. Jedynie nowoczesne, spersonalizowane i autorskie rozwiązania biznesowe są dziś wyrazem szacunku dla klientów i gwarantem sukcesu dla ich firm. Dołączając do tak prestiżowego Związku, jakim jest IAB Polska, pragniemy wspólnie z innymi firmami członkowskimi budować i wzmacniać renomę polskiej branży internetowej, wykorzystując do tego nasze doświadczenia i rozwiązania sprawdzone w projektach e-commerce, podnoszeniu bezpieczeństwa w IT, programowaniu, projektowaniu graficznym, projektowaniu interfejsów oraz tworzeniu produktów.

Michał Cież & Jarosław Matejek, Współzałożyciele i Członkowie Zarządu DevsElite Group Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.