DevsElite Group dołącza do IAB Polska

07/27/2020
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza DevsElite Group – spółka z o.o. skupiająca marki wyspecjalizowane w stymulacji przyrostu konkurencyjnej przewagi w biznesie. Od początku istnienia prezentuje szeroki wachlarz usług i produktów, współpracując z małymi, średnimi i dużymi organizacjami działającymi w zróżnicowanych sektorach i gałęziach rynku.

DevsElite Group w branży informatyczno-komputerowej wyróżnia się wyjątkowym połączeniem eksperckiej wiedzy swoich specjalistów, innowacyjności autorskich rozwiązań i najnowocześniejszych technologii. Przystępność i indywidualne podejście do klienta sprawiają, że portfolio projektowe firmy rośnie w imponującym tempie, przy nieustannie zwiększającej się dywersyfikacji ofertowej.

Globalizacja oraz postęp cywilizacyjno-technologiczny sprawił, że skuteczna obecność w Internecie jest kluczowa dla sukcesu firm, bez względu na ich rozmiar. Współczesny klient jest o wiele bardziej świadomy zarówno swoich potrzeb, jak i ewentualnych rozwiązań, więc schematyczna transformacja biznesu przestała wchodzić w rachubę. Jedynie nowoczesne, spersonalizowane i autorskie rozwiązania biznesowe są dziś wyrazem szacunku dla klientów i gwarantem sukcesu dla ich firm. Dołączając do tak prestiżowego Związku, jakim jest IAB Polska, pragniemy wspólnie z innymi firmami członkowskimi budować i wzmacniać renomę polskiej branży internetowej, wykorzystując do tego nasze doświadczenia i rozwiązania sprawdzone w projektach e-commerce, podnoszeniu bezpieczeństwa w IT, programowaniu, projektowaniu graficznym, projektowaniu interfejsów oraz tworzeniu produktów.

Michał Cież & Jarosław Matejek, Współzałożyciele i Członkowie Zarządu DevsElite Group Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

6 sierpnia 2020 r. IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie IAB Privacy Lab, nowej usługi wspierającej krajowe odziały IAB w opracowywaniu standardów prywatności, ochrony danych, zgodności z prawem i samoregulacji, w ramach odpowiednich ram technologicznych, dla ich rynków.

Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.