Commerce Media Tech oferuje sieć reklamową dla wydawców i reklamodawców w sektorze eCommerce, a także narzędzie do analityki, pozwalające optymalizować efektywność wszystkich swoich kampanii reklamowych w jednym miejscu.
Pod marką Retail Media Ninja, firma świadczy usługi agencyjne dla Retailerów chcących wkroczyć w świat Retail Media. Commerce Media Tech powstało w 2011 roku w Krakowie. Od 2020 roku jest częścią notowanej na londyńskiej giełdzie grupy Team Internet.
– Commerce Media, czyli reklamy wyświetlane konsumentom w kluczowych momentach nowoczesnej ścieżki zakupowej, a szczególnie Retail Media, czyli reklamy w miejscu zakupu, to dla marketerów bardzo cenny kanał pozyskiwania nowych klientów. Zwłaszcza w czasach popandemicznych, gdy Google nie jest już jedynym źródłem wyszukiwania produktów, a liczba platform, w których klienci podejmują decyzje zakupowe gwałtownie wzrosła. Jako Commerce Media Tech przez ostanie kilka lat skupialiśmy się na generowaniu wartości dla reklamodawców i wydawców właśnie w obszarze eCommerce na rynku północnoamerykańskim. Dziś, wraz z IAB Polska oraz stowarzyszonymi firmami, mamy ambicję, by wykorzystując nasze doświadczenie oraz sprawdzoną technologię, budować wśród Polskich retailerów świadomość nowoczesnych technologii reklamowych i docelowo unowocześnić polski rynek, wykorzystując potencjał, który daje Retail Media” – mówi Bartosz Bielecki, Chief Marketing Officer w Commerce Media Tech.
W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.