Commerce Media Tech dołącza do IAB Polska

08/13/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła sieć reklamowa Commerce Media Tech.

Commerce Media Tech oferuje sieć reklamową dla wydawców i reklamodawców w sektorze eCommerce, a także narzędzie do analityki, pozwalające optymalizować efektywność wszystkich swoich kampanii reklamowych w jednym miejscu.

Pod marką Retail Media Ninja, firma świadczy usługi agencyjne dla Retailerów chcących wkroczyć w świat Retail Media. Commerce Media Tech powstało w 2011 roku w Krakowie. Od 2020 roku jest częścią notowanej na londyńskiej giełdzie grupy Team Internet.

– Commerce Media, czyli reklamy wyświetlane konsumentom w kluczowych momentach nowoczesnej ścieżki zakupowej, a szczególnie Retail Media, czyli reklamy w miejscu zakupu, to dla marketerów bardzo cenny kanał pozyskiwania nowych klientów. Zwłaszcza w czasach popandemicznych, gdy Google nie jest już jedynym źródłem wyszukiwania produktów, a liczba platform, w których klienci podejmują decyzje zakupowe gwałtownie wzrosła. Jako Commerce Media Tech przez ostanie kilka lat skupialiśmy się na generowaniu wartości dla reklamodawców i wydawców właśnie w obszarze eCommerce na rynku północnoamerykańskim. Dziś, wraz z IAB Polska oraz stowarzyszonymi firmami, mamy ambicję, by wykorzystując nasze doświadczenie oraz sprawdzoną technologię, budować wśród Polskich retailerów świadomość nowoczesnych technologii reklamowych i docelowo unowocześnić polski rynek, wykorzystując potencjał, który daje Retail Media” – mówi Bartosz Bielecki, Chief Marketing Officer w Commerce Media Tech.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.