CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

05/24/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.

Oferowana przez CMC usługa SaaS powstała na bazie 20-letniego doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu mediami lokalnymi. Zespół firmy stanowią specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w kreowaniu i zarządzaniu mediami oraz szerokimi kompetencjami IT, które razem pozwoliły wdrożyć oprogramowanie w ponad 100 lokalnych tytułach. Od 10 lat z sukcesem przyczyniamy się do transformacji prasy papierowej do cyfrowej. Obszary aktywności firmy to m.in. reklama cyfrowa i programatic, content marketing, subskrypcje treści, SEO. Nieustanny rozwój technologiczny oraz nacisk na monetyzację ruchu dla wydawców to kluczowe cele CMC.

Otaczający nas świat ulega nieustanej transformacji. W wyniku szybkich zmian technologicznych stare modele biznesowe poddawane się nieustanej presji adaptacyjnej. CMC Media realizując swoje misje stara się dostarczać produkty i usługi najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że członkostwo w IAB umożliwi nam wymianę doświadczeń, pozyskiwanie wiedzy, a także pozwoli na współudział w kształtowaniu polityk i standardów cyfrowych w obszarze mediów i reklamy cyfrowej. – komentuje Marcin Ryński, CEO CMC MEDIA.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!