Oferowana przez CMC usługa SaaS powstała na bazie 20-letniego doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu mediami lokalnymi. Zespół firmy stanowią specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w kreowaniu i zarządzaniu mediami oraz szerokimi kompetencjami IT, które razem pozwoliły wdrożyć oprogramowanie w ponad 100 lokalnych tytułach. Od 10 lat z sukcesem przyczyniamy się do transformacji prasy papierowej do cyfrowej. Obszary aktywności firmy to m.in. reklama cyfrowa i programatic, content marketing, subskrypcje treści, SEO. Nieustanny rozwój technologiczny oraz nacisk na monetyzację ruchu dla wydawców to kluczowe cele CMC.
Otaczający nas świat ulega nieustanej transformacji. W wyniku szybkich zmian technologicznych stare modele biznesowe poddawane się nieustanej presji adaptacyjnej. CMC Media realizując swoje misje stara się dostarczać produkty i usługi najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że członkostwo w IAB umożliwi nam wymianę doświadczeń, pozyskiwanie wiedzy, a także pozwoli na współudział w kształtowaniu polityk i standardów cyfrowych w obszarze mediów i reklamy cyfrowej. – komentuje Marcin Ryński, CEO CMC MEDIA.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.