Channel Factory nowym członkiem IAB Polska

10/15/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma Channel Factory.

Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego ekosystemu wideo, który łączy twórców, marki i konsumentów, poprzez umożliwienie reklamodawcom dostępu do najbardziej odpowiednich filmów, kanałów i twórców.

Dzięki autorskiej platformie, wykorzystującej największy zbiór danych YouTube w branży, Channel Factory oferuje zaawansowane dopasowanie treści do marki, spersonalizowane kierowanie treści i maksymalną efektywność dla wszystkich  światowych marek. Algorytm Channel Factory nie tylko pozwala na umiejscowienie reklam w pobliżu treści zgodnych z wartościami marki, ale także zapewnia wyniki poprzez optymalizację kampanii przy użyciu aktywnych i historycznych danych z prowadzenia kampanii.

Firma Channel Factory ma oddziały w USA i ponad 30 krajach na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Ukrainie, Australii, Hong Kongu i Singapurze

Reklama cyfrowa eksplodowała w ostatnich latach, a wraz ze wzrostem konkurencyjności rynku rośnie chęć doskonalenia najlepszych praktyk w branży. Channel Factory maksymalizuje wydajność kampanii, nie tylko po to, aby zwiększyć brand safety i i zachować zrównoważony rozwój, ale także, aby skutecznie dostarczać kontekstową wydajność w bezpiecznym środowisku dla reklamodawców na YouTube. W ramach tego staramy się ulepszyć krajobraz marketingu cyfrowego, tworząc świadomy ekosystem reklamowy, który wspiera różnorodność, równość i inkluzywność za pomocą bezpiecznych i odpowiednich treści, odpowiedzialnych twórców i zrównoważonego rozwoju społecznego.
Dołączając do IAB Polska mamy nadzieję wykorzystać możliwości promowania uczciwości, bezpieczeństwa i skuteczność w cyfrowej przestrzeni reklamowej w tym regionie i poza nim. –  komentuje Mattias Spetz, Global President, EMEA & APAC

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.