Channel Factory nowym członkiem IAB Polska

10/15/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma Channel Factory.

Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego ekosystemu wideo, który łączy twórców, marki i konsumentów, poprzez umożliwienie reklamodawcom dostępu do najbardziej odpowiednich filmów, kanałów i twórców.

Dzięki autorskiej platformie, wykorzystującej największy zbiór danych YouTube w branży, Channel Factory oferuje zaawansowane dopasowanie treści do marki, spersonalizowane kierowanie treści i maksymalną efektywność dla wszystkich  światowych marek. Algorytm Channel Factory nie tylko pozwala na umiejscowienie reklam w pobliżu treści zgodnych z wartościami marki, ale także zapewnia wyniki poprzez optymalizację kampanii przy użyciu aktywnych i historycznych danych z prowadzenia kampanii.

Firma Channel Factory ma oddziały w USA i ponad 30 krajach na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Ukrainie, Australii, Hong Kongu i Singapurze

Reklama cyfrowa eksplodowała w ostatnich latach, a wraz ze wzrostem konkurencyjności rynku rośnie chęć doskonalenia najlepszych praktyk w branży. Channel Factory maksymalizuje wydajność kampanii, nie tylko po to, aby zwiększyć brand safety i i zachować zrównoważony rozwój, ale także, aby skutecznie dostarczać kontekstową wydajność w bezpiecznym środowisku dla reklamodawców na YouTube. W ramach tego staramy się ulepszyć krajobraz marketingu cyfrowego, tworząc świadomy ekosystem reklamowy, który wspiera różnorodność, równość i inkluzywność za pomocą bezpiecznych i odpowiednich treści, odpowiedzialnych twórców i zrównoważonego rozwoju społecznego.
Dołączając do IAB Polska mamy nadzieję wykorzystać możliwości promowania uczciwości, bezpieczeństwa i skuteczność w cyfrowej przestrzeni reklamowej w tym regionie i poza nim. –  komentuje Mattias Spetz, Global President, EMEA & APAC

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.