Caroda przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

08/04/2022
Caroda, firma SaaS zajmująca się optymalizacją reklam dla wydawców, skoncentrowaną na reklamie wideo przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

Caroda dostarcza najwyższej jakości rozwiązania dla monetyzacji reklamy wideo – przejrzystą reklamę z gwarancją widoczności. Dzięki platformie agregującej wszystkie źródła popytu na placement reklamowy, wydawcy uzyskują maksymalny zysk z powierzchni reklamowej i osiągają doskonałe wyniki przychodów dzięki formatom instream i outstream, które są w pełni kompatybilne z platformą.

Ekosystem reklamowy w środowisku online jest bardzo złożony. Znajdują się w nim wydawcy, reklamodawcy, klienci końcowi i my – dostawcy rozwiązań technologicznych. Od 2016 roku opracowujemy i doskonalimy rozwiązania w zakresie reklamy wideo, tak aby wszyscy otrzymali najlepsze wyniki i doświadczenia.
Przystępując do IAB Polska chcemy jeszcze bardziej zrozumieć potrzeby istniejące w ekosystemie poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń z członkami stowarzyszenia. Mamy nadzieję, że tak ciekawy rynek jak rynek polski wniesie zupełnie nowe spojrzenie na naszą działalność. – komentuje Roman Mura, prezes zarządu spółki Caroda s.r.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.