Caroda przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

08/04/2022
Caroda, firma SaaS zajmująca się optymalizacją reklam dla wydawców, skoncentrowaną na reklamie wideo przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

Caroda dostarcza najwyższej jakości rozwiązania dla monetyzacji reklamy wideo – przejrzystą reklamę z gwarancją widoczności. Dzięki platformie agregującej wszystkie źródła popytu na placement reklamowy, wydawcy uzyskują maksymalny zysk z powierzchni reklamowej i osiągają doskonałe wyniki przychodów dzięki formatom instream i outstream, które są w pełni kompatybilne z platformą.

Ekosystem reklamowy w środowisku online jest bardzo złożony. Znajdują się w nim wydawcy, reklamodawcy, klienci końcowi i my – dostawcy rozwiązań technologicznych. Od 2016 roku opracowujemy i doskonalimy rozwiązania w zakresie reklamy wideo, tak aby wszyscy otrzymali najlepsze wyniki i doświadczenia.
Przystępując do IAB Polska chcemy jeszcze bardziej zrozumieć potrzeby istniejące w ekosystemie poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń z członkami stowarzyszenia. Mamy nadzieję, że tak ciekawy rynek jak rynek polski wniesie zupełnie nowe spojrzenie na naszą działalność. – komentuje Roman Mura, prezes zarządu spółki Caroda s.r.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.