Call for papers: wystąp na Forum IAB 2024!

01/16/2024
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2024 zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień na kolejną edycję najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce. Tegoroczne Forum IAB przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość” i odbędzie się 22 i 23 maja w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia, przygotuj brief swojej prezentacji i wyślij go do 7 lutego br. [PLEASE SCROLL DOWN FOR THE ENGLISH VERSION].

Świat w 1999 roku był zupełnie inny niż teraz. Z internetem łączyliśmy się przez modem, nikt jeszcze nawet nie słyszał o smartfonach, influencerach i social mediach, a temat AI zarezerwowany był dla twórców science-fiction. Właśnie wtedy, 25 lat temu, powstało IAB Polska, dając początek rodzimej branży marketingu cyfrowego. Na naszych oczach internet przeistoczył się z niszowego medium w głównego gracza reklamy, burzącego tradycyjny układ sił w media mixie i przezwyciężając telewizyjną hegemonię.

25-lecie to nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim zadania sobie pytania, co przez te ćwierć wieku jako branża osiągnęliśmy i co jeszcze przynieść może przyszłość. Rewolucję, a może ewolucję? Technologię w służbie człowiekowi czy jego stopniowe marginalizowanie? Jednego możemy być pewni – to, jak w kolejnych dekadach będzie wyglądał rynek digital, zależy od młodych. Cyfrowy świat nie stoi w miejscu, lecz dokładnie dziś na jego kształt mogą wpływać ci, którzy tworzyli go przez minione 25 lat, jak i ich młodzi następcy.

Zapraszamy Was do podzielenia się z całą branżą swoimi przemyśleniami związanymi z motywem przewodnim Forum IAB 2024: 25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość.

  1. Standardy, mierzalność, jakość – z jakim bagażem wchodzimy w kolejne 25-lecie?
  2. Człowiek w centrum czy technologia w centrum? Czy w dzisiejszym świecie digitalu jest miejsce na człowieka?
  3. Czy w świecie opartym o technologię i big data jest jeszcze miejsce na emocje?
  4. Future of work – potrzeba poczucia sensu w naszej pracy, ale i strach przed tym, czy przez AI nie staniemy się zupełnie zbędni?
  5. Cyberbezpieczeństwo – czy potrafimy ochronić siebie, dzieci i starsze pokolenie Silverów przed zagrożeniami płynącymi z sieci? Czy w dzisiejszych czasach możemy mówić, że w ogóle jest to w pełni możliwe?
  6. Odpowiedzialność branży cyfrowej – czy rzeczywiście istnieje? Czy zapatrzeni w KPI zauważymy następną Pandora Gate lub śmierć kolejnego gatunku?
  7. Cyfrowi konsumenci zmieniają swoje oczekiwania wobec marek, chcąc, aby brały odpowiedzialność za swój wpływ na ludzi i środowisko. Czy marki temu podołają?
  8. Czy kodeks etyczny w branży digital jest potrzebny? Czy ma szansę realnie ograniczać niepożądane działania?
  9. Na czym będzie skupiała się branża digital za kolejne 5, 10, 15 lat w nawiązaniu do dokonujących się zmian pokoleniowych?
  10. Czym dziś jest kreatywność? Nieograniczoną wyobraźnią czy dobrymi promptami?
  11. Czy to już dojrzałość, czy wciąż może jeszcze młodość? W jakim punkcie jesteśmy dziś jako branża?
  12. Czy DSA i DMA zmienią obraz rynku, który znamy?
  13. Jak zmieni się świat w erze post-cookie?

Czekamy na Wasze prezentacje obejmujące następujące tematy:

#25latdigitalu #AI #ciekawość #cookielessfuture #cyfrowarewolucja #cyfrowedzieci #digitalfuture #digitaltransformation #digitalvsgenz #future #gendigital25Lat #genz #idziemywnieznane #młodepokolenie #noweobliczetechnologii #nowyrozdział #pokoleniealfa #pokolenieinnowacji #przełom #technologicznerewolucje #zmiana #adaptacja #dojrzałość #ESG #niezależność #powerofbrands #reskilling #silvergeneration #standaryzacja #sustainability #świadomośćcyfrowa #wiedza #współpraca #zaangażowanie #attention #cyfrowewartości #człowiekwcentrum #digitalquality #edukacja #etykacyfrowa #jakość #kreatywność #newsavoidance #qualitycontent #równowaga #subscriptionfatigue #sustainability #szacunek #transparentność #wartościwtechnologii #1stpartydata #AIvsoriginal #autentyczność #bezpieczeństwo #deepfake #distrust #fakenews #prawdawmediach #responsibility #safety #wartości #wiarygodnośćonline

Jak zgłosić wystąpienie na Forum IAB 2024

  1. Zgłoszenia przyjmujemy do 7 lutego br. Zgłoszenie należy przesłać poprzez formularz online.
  2. Rozpatrywane będą jedynie zgłoszenia dostarczone poprawnie poprzez oficjalny formularz zgłoszeniowy Forum IAB 2024.
  3. Treść zgłoszenia nie może być kopią treści ogłaszanego briefu.
  4. Przewidywany czas prezentacji podczas konferencji to 20 minut.
  5. Rada Programowa/IAB Polska mogą poprosić o doprecyzowanie zgłoszenia.
  6. Prelegent jest zobowiązany do współpracy z Radą Programową nad ostatecznym kształtem prezentacji. We wskazanym przez Radę Programową terminie prelegent zaprezentuje/udostępni finalną wersję prezentacji.
  7. IAB Polska/Rada Programowa opublikuje listę prelegentów najpóźniej do 30.04.2024.
  8. IAB Polska/Rada Programowa stworzy listę rezerwową prelegentów, którzy będą mogli wystąpić w przypadku niedotrzymania terminów i zasad przygotowania prezentacji przez prelegentów wybranych w pierwszym etapie.
  9. IAB Polska/Rada Programowa zastrzegają sobie prawo do usunięcia wystąpienia z programu konferencji w przypadku treści obraźliwych, wtórnych, autopromocyjnych i sprzedażowych.
  10. Prezentacje zostaną udostępnione uczestnikom konferencji. Zgłaszając wystąpienie prelegent wyraża jednocześnie zgodę na udostepnienie prezentowanego materiału oraz na nagranie treści jego wystąpienia i przekazuje IAB Polska prawo do ich rozpowszechniania.
  11. Zgłaszając swoje wystąpienie, prelegent wyraża zgodę na publikację swojego imienia i nazwiska oraz zdjęć i dostarczonego biogramu. Prelegent wyraża także zgodę na podjęcie wspólnie ustalonych działań marketingowych na rzecz Forum IAB.
  12. Prelegent otrzymuje od IAB Polska imienną wejściówkę uprawniającą prelegenta do pełnowartościowego udziału w Forum IAB 2024.

Wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, zapraszamy do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2024. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać do 7 lutego br. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Forum IAB.

***

EN

Share your experience and knowledge — speak at IAB Forum 2024

The Programme Board of IAB Forum 2024 announces a call for papers for the next edition of the most prominent conference on the online industry in Poland. This time the event will take place on May 22 and 23, 2024 in Warsaw.

We invite you to share with the entire business your thoughts related to the IAB Forum 2024 theme: 25 Years of #GenDigital. Maturity and Youth.

  1. All marketing and online industry experts wishing to speak at IAB Forum 2023 are encouraged to submit their speech proposals by February 7.
  2. The speech proposals for IAB Forum 2024 should be submitted in the form of a filled out official submission form.
  3. Submission of speech proposals is free of charge.

More information about submission procedure, application selection schedule, terms of delivering presentations: https://forumiab.pl/call-for-papers-2024-en/

***

O Forum IAB

Forum IAB to najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce organizowana od 2001 r. przez IAB Polska. Wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży marketingu cyfrowego w Polsce. Przez dwa intensywne dni ponad stu wybitnych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy. Tegoroczne Forum IAB przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość” i odbędzie się 22 i 23 maja w Warszawie.

forumiab.pl

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.