CALL FOR PAPERS na DIMAQ DAY 2020!

01/13/2020
Ruszamy z call for papers na konferencję DIMAQ DAY! To już trzecia edycja wydarzenia, na której możecie zaprezentować swoją ekspercką wiedzę.

Ruszamy z call for papers na konferencję DIMAQ DAY! To już trzecia edycja wydarzenia, na której możecie zaprezentować swoją ekspercką wiedzę.

Wydarzenie, cieszy się coraz większą popularnością, dzięki czemu w ubiegłorocznej edycji udział wzięło ponad 330 uczestników, a prelegenci w każdym mieście wygłosili 14 inspirujących prelekcji z 11 obszarów digital marketingu, m in.: SEM, Content Marketing, Analityka i UX, Dispay i Programmatic, Mobile Marketing, E-commerce, Social Selling.

DIMAQ DAY 2020 to 3 jednodniowe konferencje w 3 miastach:

• Katowice (4 marca 2020),

• Wrocław (5 marca 2020),

• Poznań (6 marca 2020).

Podczas każdej konferencji odbędzie się 11 wystąpień pełnych praktycznych wskazówek i inspiracji. Wydarzenie adresowane jest do:

• głównie do osób sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki e- marketingu,

• oraz studentów i absolwentów, którzy chcą rozpocząć pracę w branży interaktywnej.

 

DIMAQ DAY – nowa nazwa, nowe lokalizacje, ten sam wysoki poziom merytoryczny!

Zgłoś się i zostań prelegentem DIMAQ DAY 2020!

Dlaczego warto wystąpić?

  • Budujesz swój ekspercki wizerunek,
  • Promujesz swoją firmę jako merytorycznego i godnego zaufania partnera do współpracy,
  • Jeśli masz certyfikat DIMAQ, za wystąpienie możesz zdobyć nawet 40 punktów recertyfikacyjnych
  • Możesz wystąpić lub zdobyć bilet na Forum IAB 2020 (Uczestnicy konferencji za pomocą ankiet wybierają najlepszego prelegenta w każdym mieście. Ten z nich, który otrzyma najwyższą ocenę, wystąpi podczas Forum IAB 2020. Pozostałych dwóch prelegentów otrzyma bilet w pakiecie podstawowym, umożliwiającym udział w dwóch dniach Forum IAB.)

Chcesz zostać prelegentem? Wybierz jeden z obszarów tematycznych i wypełnij formularz!

Na Twoje zgłoszenie czekamy do końca stycznia 2020 roku.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.