Brandlift przystępuje do IAB Polska

02/16/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.

Brandlift to agencja influencer marketingu, wspierającą marki w budowaniu ich wizerunku i kompleksowej realizacji celów marketingowych za pośrednictwem mediów społecznościowych. Agencja posiada i rozwija bazę współpracujących twórców, jak również realizuje długoterminowe projekty ambasadorskie z opiniotwórczymi postaciami. Brandlift wykorzystuje autorskie rozwiązanie martech – platformę technologiczną do automatyzacji prowadzenia kampanii, optymalizacji doboru i weryfikacji twórców pod kątem ich wiarygodności, jak również akceptowania treści po stronie Klienta.

Brandiift od 4 lat konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku infuencer marketingu. Realizując kampanie zarówno na rzecz polskich liderów branżowych jak i największych marek z portfolio międzynarodowych korporacji, widzimy jak dynamicznie się zmienia ten obszar rynku i z jakimi wyzwaniami się mierzy. – mówi Michał Hertel – CEO Brandlift Sp. z o.o. – wcześniejsze doświadczenia naszej kadry zarządzającej, wywodzącej się ze świata mediów, PR, IT, marketingu pozwalają nam złapać taką perspektywę i zrozumieć oczekiwania klientów wobec takich agencji jak nasza.
Chcemy dzielić się naszymi doświadczeniami i brać udział w profesjonalizacji i budowaniu pozytywnej aury wokół influencer marketingu oraz mediów społecznościowych, jako kluczowych narzędzi współczesnego marketingu. Chcemy również promować skuteczne i odpowiedzialne korzystanie z technologii. W tej sytuacji dołączenie do IAB, jako największej organizacji branżowej, odpowiedzialnej za tworzenie standardów w Internecie, jest dla nas oczywiste. Zresztą część z nas wraca do IAB, tyle, że reprezentując inne barwy.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.