better.gaming agency dołącza do IAB Polska

01/27/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza better gaming agency - międzynarodowa agencja gamingowa wspierająca firmy i marki działające w branży gier lub chcące nawiązać współpracę z tą branżą.

Better.gaming agency pomaga budować świadomość produktu oraz docierać z nim do odpowiednich odbiorców. Specjalizuje się w PR, social mediach, doradztwie biznesowym oraz marketingu gamingowym, a także organizacji wydarzeń online i offline. Wśród aktualnych klientów better. gaming agency znajdują się m.in. Samsung, Riot Games, Techland, 11 bit studios, GOG czy CI Games. 

Zainteresowanie grami wideo na świecie niezmiennie rośnie, co widzimy również po skali usług, które świadczymy w better. gaming agency, oraz liczbie partnerów zainteresowanych współpracą. Od początku koncentrowaliśmy się na wsparciu producentów i wydawców gier w zakresie PR-u i marketingu, natomiast wiedzę nabytą przez lata komunikacji do graczy wykorzystujemy w kategorii geek marketing, pomagając firmom spoza świata gamingu dotrzeć do niezwykle tej atrakcyjnej i zaangażowanej grupy odbiorców. Dołączając do IAB Polska mamy nadzieję na rozszerzenie zakresu i skali tych aktywności” – mówi  Marcin Kosman, współzałożyciel i członek zarządu firmy better. gaming agency

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.