better.gaming agency dołącza do IAB Polska

01/27/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza better gaming agency - międzynarodowa agencja gamingowa wspierająca firmy i marki działające w branży gier lub chcące nawiązać współpracę z tą branżą.

Better.gaming agency pomaga budować świadomość produktu oraz docierać z nim do odpowiednich odbiorców. Specjalizuje się w PR, social mediach, doradztwie biznesowym oraz marketingu gamingowym, a także organizacji wydarzeń online i offline. Wśród aktualnych klientów better. gaming agency znajdują się m.in. Samsung, Riot Games, Techland, 11 bit studios, GOG czy CI Games. 

Zainteresowanie grami wideo na świecie niezmiennie rośnie, co widzimy również po skali usług, które świadczymy w better. gaming agency, oraz liczbie partnerów zainteresowanych współpracą. Od początku koncentrowaliśmy się na wsparciu producentów i wydawców gier w zakresie PR-u i marketingu, natomiast wiedzę nabytą przez lata komunikacji do graczy wykorzystujemy w kategorii geek marketing, pomagając firmom spoza świata gamingu dotrzeć do niezwykle tej atrakcyjnej i zaangażowanej grupy odbiorców. Dołączając do IAB Polska mamy nadzieję na rozszerzenie zakresu i skali tych aktywności” – mówi  Marcin Kosman, współzałożyciel i członek zarządu firmy better. gaming agency

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.