Barometr SEM: Weź udział w badaniu nt. wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

05/08/2020
Grupa Robocza SEM IAB Polska tradycyjnie już, uruchamia badanie na temat trendów w wydatkach reklamowych. Ta edycja Barometru SEM będzie szczególna ze względu na panującą sytuację, więc tym goręcej zachęcamy do wypełnienia ankiety do 15 maja.

Badanie ma na celu zbadanie kondycji rynku SEO, płatnej reklamy w wyszukiwarkach i reklamy kontekstowej, by lepiej rozumieć mechanizmy i trendy dotyczące sektora rynku, który odpowiada za znaczącą część wydatków na reklamę online wg ostatniego badania IAB/PwC AdEx.

Ankietę kierujemy je do wszystkich przedstawicieli branży reklamowej w Polsce.

Wypełnienie ankiety nie zajmie dłużej niż 5 min, a każdy uczestnik badania otrzyma jego wyniki przed oficjalną premierą.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.