Barometr SEM: Weź udział w badaniu nt. wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

05/08/2020
Grupa Robocza SEM IAB Polska tradycyjnie już, uruchamia badanie na temat trendów w wydatkach reklamowych. Ta edycja Barometru SEM będzie szczególna ze względu na panującą sytuację, więc tym goręcej zachęcamy do wypełnienia ankiety do 15 maja.

Badanie ma na celu zbadanie kondycji rynku SEO, płatnej reklamy w wyszukiwarkach i reklamy kontekstowej, by lepiej rozumieć mechanizmy i trendy dotyczące sektora rynku, który odpowiada za znaczącą część wydatków na reklamę online wg ostatniego badania IAB/PwC AdEx.

Ankietę kierujemy je do wszystkich przedstawicieli branży reklamowej w Polsce.

Wypełnienie ankiety nie zajmie dłużej niż 5 min, a każdy uczestnik badania otrzyma jego wyniki przed oficjalną premierą.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.