Barometr SEM: Weź udział w badaniu nt. wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

05/08/2020
Grupa Robocza SEM IAB Polska tradycyjnie już, uruchamia badanie na temat trendów w wydatkach reklamowych. Ta edycja Barometru SEM będzie szczególna ze względu na panującą sytuację, więc tym goręcej zachęcamy do wypełnienia ankiety do 15 maja.

Badanie ma na celu zbadanie kondycji rynku SEO, płatnej reklamy w wyszukiwarkach i reklamy kontekstowej, by lepiej rozumieć mechanizmy i trendy dotyczące sektora rynku, który odpowiada za znaczącą część wydatków na reklamę online wg ostatniego badania IAB/PwC AdEx.

Ankietę kierujemy je do wszystkich przedstawicieli branży reklamowej w Polsce.

Wypełnienie ankiety nie zajmie dłużej niż 5 min, a każdy uczestnik badania otrzyma jego wyniki przed oficjalną premierą.

Czytaj także

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Redakcja magazynu Media Marketing Polska zaprasza na wyjątkowe wydarzenie dla branży mediowej i reklamowej– X edycję konferencji Multiscreen Day! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Go2Market dołącza do IAB Polska

Go2Market dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Go2Market – agencja e-commerce, która kompleksowo wspiera firmy w sprzedaży na Amazon w modelach Seller i Vendor.

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.