Bank Millenium nowym członkiem IAB Polska

01/24/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył Bank Millennium.

Bank Millennium stawia na bezpieczną i przyjazną bankowość. Dostarcza rozwiązań dla klientów indywidualnych, firmowych i korporacyjnych poprzez bankowość elektroniczną, sieć placówek i doradców. Priorytetem banku jest ułatwianie codziennego życia klientów, czyli oferowanie im wygodnego i intuicyjnego dostępu do usług finansowych i poza finansowych. Dzięki aplikacji mobilnej klienci mogą łatwo zarządzać swoimi finansami, co sprawia, że codzienne bankowanie staje się prostsze i bardziej dostępne.

Współczesny bank jest firmą technologiczną i instytucją finansową w jednym. Nieustannie szukamy wzorców i inspiracji, żeby stać się jeszcze efektywniejszymi i oferować klientom najlepsze rozwiązania na rynku. Prężnie działamy w przestrzeni nowych mediów, więc dołączenie do IAB Polska było dla nas naturalnym krokiem. Szczególnie doceniamy możliwość wymiany doświadczeń w ramach grup roboczych. Z ogromną przyjemnością poznamy spostrzeżenia innych firm, podzielimy się własną perspektywą i weźmiemy udział w wypracowywaniu standardów i rekomendacji”. –  mówi Tomasz Brzostowski, dyrektor Wydziału Sprzedaży w Kanałach Cyfrowych w Departamencie Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.