Do kogo skierowane jest badanie?
Uczestnikami mogą być wyłącznie osoby pełniące kluczowe funkcje decyzyjne w obszarze marketingu i sprzedaży e-commerce:
- dyrektorzy e-commerce;
- dyrektorzy marketingu;
- właściciele firm;
- prezesi zarządu;
- partnerzy zarządzający;
- managerowie operacyjni.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Badanie pomoże lepiej zrozumieć wyzwania i trendy w polskim sektorze e-commerce.
- Wyniki wspomogą podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
- Uczestnicy otrzymają dostęp do wniosków z badania.
- To szansa na poszerzenie wiedzy o rynku e-commerce w Polsce.
Jak przebiega badanie?
- Forma: anonimowa ankieta online
- Czas wypełnienia: około 10 minut
- Poufność: wyniki opracowane wyłącznie jako zbiorcze statystyki
Udział w badaniu to nie tylko możliwość wpływu na kształtowanie się rynku e-commerce, ale także dostęp do cennych informacji dla firm z sektora, agencji e-marketingowych oraz instytucji branżowych. Wszyscy uczestnicy badania otrzymają dostęp do wyników.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety!
PRZEJDŹ DO ANKIETY
Twój głos ma znaczenie – weź udział w badaniu i pomóż kształtować przyszłość e-commerce w Polsce!
To badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz badanie, wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.