Badanie potrzeb liderów i managerów e-commerce – zapraszamy do udziału

08/22/2024
Rusza ważne badanie skierowane do osób zarządzających w sektorze handlu elektronicznego. Projekt, objęty patronatem honorowym IAB Polska, ma na celu identyfikację potrzeb i oczekiwań liderów e-commerce wobec agencji e-marketingowych.

Do kogo skierowane jest badanie?

Uczestnikami mogą być wyłącznie osoby pełniące kluczowe funkcje decyzyjne w obszarze marketingu i sprzedaży e-commerce:

  • dyrektorzy e-commerce;
  • dyrektorzy marketingu;
  • właściciele firm;
  • prezesi zarządu;
  • partnerzy zarządzający;
  • managerowie operacyjni.

Dlaczego warto wziąć udział?

  1. Badanie pomoże lepiej zrozumieć wyzwania i trendy w polskim sektorze e-commerce.
  2. Wyniki wspomogą podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
  3. Uczestnicy otrzymają dostęp do wniosków z badania.
  4. To szansa na poszerzenie wiedzy o rynku e-commerce w Polsce.

Jak przebiega badanie?

  • Forma: anonimowa ankieta online
  • Czas wypełnienia: około 10 minut
  • Poufność: wyniki opracowane wyłącznie jako zbiorcze statystyki

Udział w badaniu to nie tylko możliwość wpływu na kształtowanie się rynku e-commerce, ale także dostęp do cennych informacji dla firm z sektora, agencji e-marketingowych oraz instytucji branżowych. Wszyscy uczestnicy badania otrzymają dostęp do wyników.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety!
PRZEJDŹ DO ANKIETY

Twój głos ma znaczenie – weź udział w badaniu i pomóż kształtować przyszłość e-commerce w Polsce!


To badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz badanie, wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.